سپاهان این ملی‌پوش را هم خرید؟

با جذب سعید آقایی توسط سپاهان یک سؤال بی‌جواب مانده است.

سپاهان این ملی‌پوش را هم خرید؟

به گزارش ایمنا، سپاهان تاکنون جذب چهار بازیکن لیگ برتری شامل سیاوش یزدانی، حسن جعفری، ساسان انصاری و عزت پورقاز را به صورت رسمی تأیید کرده است. سرپرست سپاهان روز گذشته در گفتگو با خبرنگار ایمنا از یک خرید قطعی دیگر سپاهان پرده برداشت و او کسی نیست جز سعید آقایی که طبق اعلام مهدی اخوان پیوستنش به سپاهان مانند چهار بازیکن دیگر محرز شده است.

هفته گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سپاهان با آقایی به توافق رسیده اما با این بازیکن شرط کرده است تا تکلیف تعهد مالی سنگینش به گسترش فولاد را خودش حل و فصل نماید.

طبق اعلام مدیرعامل گسترش فولاد، آقایی بازیکن این باشگاه نیست اما یک تعهد مالی یک و نیم میلیاردی به گسترش فولاد دارد. این بدان معناست که این بازیکن ملی‌پوش اجازه دارد به هر باشگاه دیگری غیر از گسترش فولاد برود به شرطی که تعهدات مالی خود را تسویه کند. به عبارت دیگر، آقایی باید با هزینه شخصی یا توسط باشگاه جدیدش چکی را که در دست گسترشی‌ها دارد پاس کند.

حال با توجه به تأیید سپاهانی شدن آقایی توسط سرپرست تیم اصفهانی این سؤال مطرح می‌شود که آیا این بازیکن تعهد مالی‌اش به گسترش فولاد را تسویه کرده است؟


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار