اختصاص تابلوهای فرهنگ شهروندی به موضوع آداب نوشیدن آب

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان موضوع تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی به موضوع نوشیدن آب اختصاص یافته است.

اختصاص تابلوهای فرهنگ شهروندی به موضوع آداب نوشیدن آب

سعید امامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی در ۳۰۰ نقطه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان نصب شده و هر ۱۵ روز یکبار به یکی از موضوعات شهری می پردازد .

وی با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی های انجام شده تاثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است، ادامه داد: در سال ۹۶ طبق تصمیم شورای سیاست گذاری تبلیغات شهری قرار شد موضوع این تابلوها به مباحث سبک زندگی اختصاص یابد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد:یکی از موضوعات این دوره با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان در رابطه با آداب خوردن و آشامیدن است.

وی یادآور شد: طبق تحقیق کمیته فرهنگ سلامت، یکی از مهمترین آداب خوردن و آشامیدن، نوشیدن آب است که می تواند با عدم رعایت موارد بهداشتی منشأ بسیاری از بیماری ها باشد و در مقابل با رعایت آنها به منبع اصلی برای سلامت انسان تبدیل شود.

امامی تصریح کرد: کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ۴ ادب از آداب اصلی نوشیدن آب که به سلامتی افراد کمک می کند را از طریق تابلوهای شهروندی به شهروندان اصفهانی معرفی کرده است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیام هایی که روی تابلوهای شهروندی قرار می گیرد، منابع علمی و روایی دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار