۱۳۵ عنوان کتاب از بانوان طلبه در نمایشگاه قرآن اصفهان عرضه شد

معاون فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: کل تالیفات بانوان طلبه سراسر کشور را که در حدود ۲۱۵ عنون کتاب از استان‌های مختلف را احصا و شناسایی کرده‌ایم که حدود ۱۳۵ عنوان آن را در نمایشگاه قرآن اصفهان عرضه کرده‌ایم.

۱۳۵ عنوان کتاب از بانوان طلبه در نمایشگاه قرآن اصفهان عرضه شد


به گزارش ایمنا، صدیقه بهشتی با اشاره به اختصاص ۹ غرفه نمایشگاه قرآن و عترت و اصفهان به این مدیریت، اظهارکرد: مدارس علمیه خواهران در این نمایشگاه غرفه‌هایی را در موضوعات مهدویت، اقتصاد مقاومتی، کودک و مولفه‌های دینی، فضای مجازی، کودکان، خانواده و ازدواج برپا کرده است.

وی افزود: کل تالیفات بانوان طلبه سراسر کشور را که در حدود ۲۱۵ عنون کتاب از استان‌های تهران، قم، مشهد، خوزستان، اراک، همدان و همچنین اصفهان می‌باشد را احصا و شناسایی کرده‌ایم که حدود ۱۳۵ عنوان آن را در این نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.

معاون فرهنگی وتبلیغی مدیریت حوزه‌علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به پاسخگویی کارشناسان مذهبی و مشاوران دینی به سوالات شرعی بازدید کنندگان از نمایشگاه، گفت: یکی از غرفه‌های مدیریت حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن، غرفه قرآن پژوهی است که در این غرفه تفاسیری از علمای شیعه به نمایش گذاشته شده که درباره هریک از آن‌ها به بازدید کنندگان توضحیاتی داده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح معماهای قرآنی در یکی از غرفه‌های این مدیریت، گفت: در این غرفه سوالاتی قرآنی از مراجعان پرسیده می‌شود که اگر جواب صحیح بدهند جوایزی به آن‌ها اعطا خواهد شد.

بهشتی در خصوص غرفه‌ ابن مدیریت با عنوان ازدواج، گفت: بحث ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات جامعه امروز است، زیرا اکنون سن ازدواج بالا رفته و مشکلات زیادی دامن گیر بحث ازدواج شده است. اما راهکار هایی در قرآن و معارف دینی ما وجود دارد که اگر جامعه به آن سمت حرکت کند، هیچ کدام از مشکلات به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به غرفه اقتصاد مقاومتی، گفت: این غرفه نیز به منظور ترویج فرهنگ استفاده از تولید ملی و تاکید برخودباوری برپا شده است.

وی با اشاره به فعالیت غرفه مهدویت در این نمایشگاه گفت: بحث مهدویّت موضوعی بسیار مهم است، اما اعتقادات و اطلاعات شیعه نسبت به آن سحطی است و لازم دیدیم که بیشتر به این موضوع بپردازیم

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار