نگاه دولت به زنان از نوع جنس دوم نیست

معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه حمایت از حقوق زنان در سال‌های اخیر در دولت یازدهم اتفاق افتاده که دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت.

نگاه دولت به زنان از نوع جنس دوم نیست

ایسنا،معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه حمایت از حقوق زنان در سال‌های اخیر در دولت یازدهم اتفاق افتاده که دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت.
یوسفیان ادامه داد: تقویت جایگاه زنان و نگاه برابر به استعدادهای علمی، پژوهشی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن‌ها و تسهیل فرآیند قانونی ساعت کار بانوان شاغل در اداره‌ها از جمله اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار دولت یازدهم در حفظ حقوق بانوان و خانواده است.
وی با اشاره به سیاست‌های اشتغال زنان در جمهوری اسلامی گفت: اشتغال بانوان در شغل‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اداری از جمله لوازم تحقق عدالت اجتماعی و تعالی جامعه ودرراستای رشد انسانی و اخلاقی بانوان است.
معاون فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: دولت تدبیر و امید با این رویکرد بحث توان افزایی اجتماعی و اقتصادی زنان از طریق ایجاد فضای مشارکت و گسترش آموزش، ارتقای دانش، مهارت و توانایی حرفه‌ای را در دستور کار دارد و از اشتغال زنان با تاکید بر کسب و کارهای خرد، مشاغل خانگی و تقویت تعاونی‌ها بویژه برای زنان سرپرست خانوار و روستایی حمایت می‌کند.
یوسفیان تصریح کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به زنان از نوع جنس دوم نیست بلکه معتقد است زنان همراه وهمگام با مردان می‌توانند نقش اساسی در توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه داشته باشند.
وی با بیان این که یکی از اركان توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: تمام امکانات باید برای فراهم کردن بستری مناسب به طور برابر و مساوی با مردان جامعه برای فعالیت زنان هم تدارک دیده شود و یقین داریم توسعه و رشد جامعه بدون مشارکت زنان میسر نخواهد بود و ما بدنبال این هستیم از این نگرش در شهرستان استفاده موثر صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار