شب‌های قدر میهمان شهدا باشید/ آغاز مراسم گلستان شهدا از ساعت 22

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم ویژه احیای شب قدر در اصفهان در جوار تربت پاک شهیدان در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

شب‌های قدر میهمان شهدا باشید/ آغاز مراسم گلستان شهدا از ساعت 22

سید علی قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: در آستانه ایام شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) و شب‌های قدر ماه مبارک رمضان مراسم سوگواری و مدیحه‌سرایی شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) و اولین شب قدر در گلستان شهدای اصفهان و مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و حسینیه‌های شهید در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم ویژه احیای شب قدر در اصفهان در جوار تربت پاک شهیدان در گلستان شهدای اصفهان همراه با جزء خوانی قرآن کریم، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای جوشن کبیر و در پایان دعای قرآن از ساعت 22 لغایت 2:30 دقیقه بامداد با حضور گسترده مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: این مراسم به صورت زنده و مستقیم از صداوسیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد؛ ادامه این مراسم نیز در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در همین مکان‌های نورانی و معنوی برگزار می‌شود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار