روش‌های جدید و هوشمند پرداخت صدقه

معاون توسعه امداد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از میسر شدن روش‌های نوین پرداخت صدقه خبر داد.

روش‌های جدید و هوشمند پرداخت صدقه

عبدالرزاق میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص روش‌های نوین پرداخت صدقه در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر عمده فعالیت و تلاش کمیته امداد بر روی دو نمونه روش نوین دریافت صدقه است که شامل پرداخت آنی از طریق درگاه USSD و صندوق صدقات هوشمند هست.

وی با بیان این که روش‌های جدید، پرداخت صدقه را در هر زمان و مکان و به اندازه دلخواه شهروندان میسر می‌کند، افزود: هزینه‌های واریزی در صندوق‌های صدقات صرف تسهیلاتی شامل مسکن و جهیزیه و درمان و ... می‌شود.

معاون توسعه امداد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در مورد روش پرداخت آنی صدقات تصریح کرد: در این روش مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد گیری #031*8877* از درگاه USSD به مقدار مطلوب و موردنظرشان صدقه پرداخت کنند.

وی به روش نوین دیگر دریافت صدقه اشاره کرد و گفت: روش دوم صندوق صدقه‌های هوشمند است به این صورت که دستگاه POS به‌صورت نمادین در قالب صندوق صدقات در ادارات نصب‌شده است که افراد می‌توانند از طریق کارت خود صدقه پرداخت کنند.

میرزایی در پایان گفت: در حال حاضر 12 دستگاه POS خریداری‌شده که در حال صحبت با برخی اداره‌ها، فرودگاه و فروشگاه‌های بزرگ هستیم تا در صورت موافقت این دستگاه‌ها در این مکان‌ها هم نصب شود، طرح‌های پیشنهادی دیگری هم وجود دارد که در صورت قطعیت، راه پرداخت صدقه برای مردم را راحت‌تر می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار