۴۵۰ خانواده ایتام میهمان سفره اطعام جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان

رئیس کمیته امداد منطقه ۴ اصفهان گفت: جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان از ۴۵۰ خانواده ایتام کمیته امداد در طرح اطعام و افطار ماه مبارک رمضان میزبانی کردند.

۴۵۰ خانواده ایتام میهمان سفره اطعام جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمود صفری اظهارداشت: جانبازان این آسایشگاه با میزبانی از خانواده‌های این مددجویان همکاری خود را در انجام این اقدام خداپسندانه اعلام کردند.
وی افزود: طرح اطعام مددجویان این نهاد در قالب تحویل بسته‌های موادغذایی، برپایی سفره‌های افطاری، حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و جمع آوری زکات فطره از مهمترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.
رئیس کمیته امداد منطقه 4 اصفهان با تأکید بر حرکت بیشتر به سمت گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه، خاطرنشان کرد: سال گذشته خیران منطقه 4 اصفهان بیش از 210 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه اطعام و افطار محرومان و سبد کالا، این نهاد را یادی کردند.
وی بابیان اینکه 4 هزارو900 مددجو و نیازمند، زیرپوشش کمیته امداد منطقه 4 اصفهان هستند، گفت: پارسال 550 سبد کالا شامل اقلامی از جمله برنج، روغن و ماکارونی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار