جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» برگزار می شود

جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون نمایشگران خیابانی تیرماه سال جاری برگزار می شود.

جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» برگزار می شود


به گزارش ایمنا، رییس تالار هنر اصفهان با بیان این مطلب گفت: تالار هنر اصفهان به منظور تامین نمایش های مناسب اجرا در فضای بیرونی برای فصل تابستان از علاقه مندان به این حوزه به شرکت در جشنواره غیر رقابتی "نمایش های بیرونی" دعوت به عمل می آورد.
محمدرضا رهبری اظهار داشت: جشنواره "نمایش های بیرونی" با موضوع آزاد و با اولویت "اخلاق شهروندی" و موضوعات غیر تکراری از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون نمایشگران خیابانی وابسته انجمن نمایش استان برنامه ریزی شده است.
وی افزود: علاقه مندان پس از آماده سازی ایده و حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور استاد "نادر برهانی مرند" نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی، طی مراحل بعدی در فضایی از فضاهای تفریحی شناخته شده شهری به اجرای نمایش می پردازند.
وی تصریح کرد: استاد این کارگاه، کارشناسی مدرک نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد با گرایش بازیگری و کارگردانی را از دانشکده سینما و تئاتر دانشکده هنر دریافت کرده است.
رییس تالار هنر ادامه داد: حضور در جشنواره مشروط به حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی بوده که علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره و کارگاه می توانند از 27 خرداد تا سوم تیرماه به محل تالا هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا با شماره 09133070256(کانون نمایشگران خیابانی) تماس حاصل کنند.
رهبری خاطرنشان کرد: این کارگاه از 7 تا 9 تیرماه برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660882 تماس بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار