برگزاری مناقصه عمومی توسعه پارکینگ فرودگاه اصفهان در شهریور ماه

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: مطالعات توسعه پارکینگ هواپیما در حال انجام است که به محض نهایی شدن نقشه‌های اجرایی و حداکثر شهریورماه نسبت به برگزاری مناقصه عمومی توسعه پارکینگ مذکور اقدام خواهد شد.

برگزاری مناقصه عمومی توسعه پارکینگ فرودگاه اصفهان در شهریور ماه


به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن امجدی با اشاره به طرح‌های توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، اظهار داشت: بهسازی ابنیه عوامل پروازی و محوطه‌های فرودگاه اصفهان با انعقاد قراردادی با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

وی افزود: طرح توسعه ترمینال پروازهای خارجی و افزایش فضای ترمینالی از ۶ هزار به ۱۴ هزار متر مربع که مناقصه عمومی آن انجام شده و در حال انعقاد قرارداد به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است، در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز شده و در یک پروسه ۱۵ ماهه به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: احداث ساختمان جایگاه تشریفات اختصاصی CIP در مرحله مبادله قرارداد با پیمانکار برنده مناقصه است.

وی اضافه کرد: همچنین مطالعات توسعه پارکینگ هواپیما در حال انجام است که به محض نهایی شدن نقشه‌های اجرایی و حداکثر شهریورماه نسبت به برگزاری مناقصه عمومی توسعه پارکینگ مذکور اقدام خواهد شد.

امجدی در پاسخ به سؤالی پیرامون تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، گفت: میانگین پروازهای روزانه حدود ۷۰ نشست و برخاست داخلی و ۱۴ نشست و برخاست خارجی است.

وی با اشاره به رشد مسافرت‌های هوایی، تصریح کرد: در سال ۹۵ تعداد ۲۳ هزار و ۳۷۲ سورتی پرواز انجام شده است که نشان از رشد ۱۹ درصدی آن نسبت به سال ۹۴ دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: پروازهای دایورتی در دو ماهه نخست سال ۹۶ تعداد ۱۵ مورد بوده که به دلیل مشکلات موجود در فرودگاه‌های مقصد با توجه به جایگزین بودن فرودگاه اصفهان برای تعدادی از فرودگاه‌های کشور در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار