رفع مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان؛ به زودی

بنا به گفته جحازی موضوع ادغام با یک موسسه در شرف انجام است و علت رسانه‌ای نشدن آن نیز به این دلیل است که به دنبال امضاهای نهایی هستند

رفع مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان؛ به زودی

مدیرعامل موسسه آرمان در تازه ترین اظهار نظر گفته است سهام‌داران اصلی موسسه آرمان در کشور مستقر هستند و پولی هم از کشور خارج نشده و در مذاکرات حضوری هم آنها به دنبال ادغام با یک موسسه دیگر و حفظ سپرده‌های سرمایه‌گذاران هستند.
وی ادامه داد:یکی از مشکلاتی که به چالش ایجاد شده کمک کرد بدعهدی موسسه توسعه بود که در اقدامی یک‌جانبه با وجود این که دارای تفاهم‌نامه مشترک همکاری با موسسه آرمان بود قطع ارتباط کرد که هم اکنون در محافل قضایی طرح دعوا شده است.
بنا به گفته جحازی موضوع ادغام با یک موسسه در شرف انجام است و علت رسانه‌ای نشدن آن نیز به این دلیل است که به دنبال امضاهای نهایی هستند.
وی تاکید کرد:اولویت اول در پرداخت‌ها، سود سپرده‌ها به سرمایه‌گذاران است که البته پرداخت‌ها با این اراده است که سپرده‌ها به گونه‌ای آزاد شود که هر فرد به هر مقدار بخواهد پولش دریافت کند و این طور هم نیست که بخواهیم به شکل طبقه‌بندی از مبالغ پایین به بالا پرداخت شود .
موسسه آرمان 34شعبه در استان خوزستان دارد و که 14 شعبه آن در اهواز است و در تاریخ 6 خردادماه سال جاری سپرده‌گذاران آرمان در اهواز تجمع بزرگی داشتند و این تجمع موجب ترافیک در داخل این کلانشهر شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار