رهایی 125 نفر با گلریزان خیران اصفهانی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: تا امروز بیش از 4.7 میلیارد تومان در کل استان اصفهان جمع‌آوری شده که با این مبلغ 125 زندانی آزاد شدند.

رهایی 125 نفر با گلریزان خیران اصفهانی

اسدالله گرجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 856 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان وجود دارند، اظهار داشت: حدود 100 میلیارد تومان نیاز است تا همه این زندانیان به آغوش خانواده خود برگردند.

وی افزود: 55 مراسم گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران در سطح استان اصفهان برگزار شده که 30 برنامه با مشارکت صدا و سیمای مرکز اصفهان انجام گرفته است؛ علاوه بر جشن‌های گلریزان که در تعدادی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، برنامه «یک شهر ضیافت» نیز به این موضوع اختصاص داده‌ شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: تا امروز بیش از 4.7 میلیارد تومان در کل استان اصفهان جمع‌آوری شده که با این مبلغ 125 زندانی آزاد شدند.

وی با بیان اینکه کاشان با جمع‌آوری 700 میلیون و شهرضا بیش از 200 میلیون تومان از شهرستان‌های شاخص هستند، گفت: در سال‌های اخیر با فرهنگ‌سازی صورت گرفته همه مردم در بحث آزادی زندانیان جرائم مالی مشارکت می‌کنند.

گرجی‌زاده در پایان عنوان کرد: در گذشته خیران به صورت عمده در این طرح شرکت می‌کردند اما امروز دیگر به یک قشر خاص محدود نمی‌شود و در رده‌های سنی مختلف از زن و مردم در حد وسع خود در این طرح مشارکت می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار