هنوز خبری از اسپانسر نشده/ فوتبال بانوان را به حال خود رها نکنید

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن گفت: با وجود اینکه فصل گذشته توانستیم برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال بانوان قهرمان لیگ برتر شویم اما هنوز حمایت‌کننده‌ای برای حضور قوی‌تر در لیگ آینده پیدا نشده است.

هنوز خبری از اسپانسر نشده/ فوتبال بانوان را به حال خود رها نکنید


سمیه شهبازی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال آینده‌سازان میهن برای حضور در مسابقات لیگ، اظهار کرد: طبق صحبت‌های انجام گرفته امسال نیز هدایت تیم آینده‌سازان میهن را برعهده دارم.

وی در مورد حضور تیمش در لیگ امسال با نام آینده‌سازان میهن یا با نام دیگری، بیان کرد: هنوز مشخص نیست که امسال با چه نامی در مسابقات حاضر می‌شویم. تا امروز که هیچ باشگاه یا اسپانسری برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی نکرده است.

شهبازی افزود: با شرکت موتوسل که اواخر فصل گذشته تا حدودی به تیم کمک کرد صحبت کرده‌ایم و قرار است تا پس از تصمیم‌گیری هیئت مدیره، اواخر خردادماه خبر قطعی را بدهد که می‌تواند از تیم حمایت کند یا خیر. با توجه به کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته، این امید را داریم که باشگاه یا اسپانسری برای حمایت از تیم فوتبال بانوان ورود پیدا کند اما متأسفانه در حمایت از فوتبال بانوان کم‌ لطفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بانوان آینده‌سازان میهن نیز برای همین شهر و برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال بانوان افتخار آفریدند اما اگر تیم‌های فوتبال آقایان ذوب آهن یا سپاهان این مقام را کسب کرده بودند گوش فلک را هم کر می‌کردند اما بانوان متأسفانه خیلی مظلوم واقع شدند و در سطح شهر حتی یک بنر هم برای آن‌ها نصب نشد و تنها تا یک هفته بعد از قهرمانی به این تیم توجه شد و پس از آن همه آن را فراموش کردند.

شهبازی بیان کرد: حتی مسئولان شهر اصفهان هم نه فقط برای تقدیر از این تیم بلکه برای بررسی مشکلات نماینده فوتبال بانوان در لیگ برتر هم جلو نیامدند تا با حل مشکلات امسال بتوانیم قوی‌تر در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد تأکید کرد: تمام این مسائل کمک به من مربی نیست بلکه کمک به فوتبال بانوان اصفهان و در نهایت کشورمان است.

وی گفت: هنوز تمرینات تیم شروع نشده و مشخص هم نیست از چه زمانی قرار است تمریناتمان را آغاز کنیم. نزدیک سه ماه است استرس دارم و نگران و عصبی‌ام که چرا نباید تمرینات تیمم شروع شود. با وجود اینکه قطعاً امسال بازی‌های خارج از کشور را هم آبان ماه یا آذرماه خواهیم داشت اما هنوز تمرینات بدنسازی بچه‌ها شروع نشده چون اسپانسری برای حمایت از تیم پا پیش نگذاشته است اما تمام تلاشم را می‌کنم که از اوایل تیرماه تمرینات را آغاز کنیم.

شهبازی در مورد زمان برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: طبق گفته گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ، مسابقات اواخر شهریور ماه یا از اوایل مهر ماه آغاز می‌شود و قرار بر این شده است که هر تیمی که قصد شرکت در لیگ برتر را دارد حتماً از لیگ دسته یک صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در مورد ترکیب تیمش برای امسال اظهار کرد: شاکله اصلی تیم همان بازیکنان فصل گذشته هستند اما در یکی، دو پست مثل هافبک دفاعی ضعیف هستیم که باید ترمیم شود همچنین نیمکت ذخیره‌هایمان را قوی‌تر کنیم. کادر فنی تیم و سرپرست هم هنوز مشخص نشده اند.

وی بیان کرد: تمام سعی‌مان این است که امسال از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم اما واقعاً به کمک احتیاج داریم. فصل گذشته دیر شروع کردیم اما خوشبختانه توانستیم خودمان را برسانیم اما امسال شرایط کمی متفاوت است و تیم‌های دیگر بیکار نمی‌نشینند و قطعاً تلاششان را بیشتر می‌کنند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

شهبازی گفت: از مسئولان استان اصفهان خواهش می‌کنم فوتبال بانوان را به حال خود رها نکنند چون فکر می‌کنم بهتر است یک دختر وقت خود را صرف فوتبال کند تا به مسائل دیگر بپردازد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار