سرپرست تیم فوتبال سپاهان: حضور دانشگر در سپاهان منتفی شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خواهان جذب محمد دانشگر هافبک تیم نفت تهران بودیم اما با توجه به مشکلات تیم نفت تهران، حضور این بازیکن در سپاهان منتفی شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان: حضور دانشگر در سپاهان منتفی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دیروز وارد اصفهان شد تا دور جدید تمرینات این تیم برای آمادگی حضور در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی از فردا آغاز شود.
تمرین امروز سپاهان از ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان آغاز می‌شود.
مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: خواهان جذب محمد دانشگر، هافبک تیم نفت تهران بودیم اما با توجه به مشکلات تیم نفت تهران، حضور این بازیکن در سپاهان منتفی شد.
وی درباره احتمال حضور سعید آقایی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تبریز در سپاهان، تصریح کرد: مذاکرات اولیه با آقایی انجام شده و این بازیکن فردا برای مذاکرات نهایی با مدیرعامل باشگاه سپاهان وارد اصفهان می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت موسی کولی‌بالی و این‌که گفته می‌شود این بازیکن با استقلال خوزستان به توافق رسیده است، بیان کرد: کولیبالی هم اکنون در ایران حضور ندارد و با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است. او پس از بازگشت به ایران مذاکرات خود را با باشگاه سپاهان آغاز می‌کند.
وی درباره شرایط احسان حاج‌صفی و احتمال تمدید قرارداد او، خاطرنشان کرد: حاج‌صفی اگر پیشنهاد خارجی نداشته باشد اولویت او برای بازی در ایران تیم سپاهان است.
اخوان درباره شایعاتی که درباره مذاکره امید ابراهیمی با سپاهان مطرح شده بود، اظهار داشت: حضور امید ابراهیمی در سپاهان نیز منتفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار