موسوی: باید جور مصدومان را بکشیم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: لیگ جهانی امسال برای همه تیم‌ها فرسایشی است و باید جور مصدومان را بکشیم.

موسوی: باید جور مصدومان را بکشیم


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی در آخرین تمرین پیش از آغاز اولین مسابقه ایران در هفته سوم لیگ جهانی برابر آمریکا اظهار کرد: جدول به گونه‌ای است که به دلیل از دست دادن یک امتیاز در دو مسابقه باید هر سه مسابقه این هفته را ببریم و می‌دانیم که کار بسیار سختی است.
وی افزود: لیگ جهانی امسال بسیار فرسایشی و سخت است. همه تیم‌ها مانند ما مصدومانی دارند، مثل عادل و جواد اما بقیه باید جور بازیکنان مصدوم را بکشند.
سرعتی‌زن تیم ملی ایران در ادامه گفت: اوج والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی در این کشور بود. خوشحالیم که اینجا هستیم و امیدوارم این شهر و این سالن برای ما خوش یمن باشد.
تیم ملی والیبال کشورمان از ۶ مسابقه خود در ۲ هفته لیگ جهانی هفت امتیاز کسب کرده است و در جایگاه هشتم جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار دارد و در هفته سوم لیگ جهانی والیبال که در شهر کاتویتسا لهستان برگزار می‌شود باید با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان رقابت کند تا در پایان پنج تیم اول به اضافه برزیل جواز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها که به میزبانی و با حضور برزیل برگزار می‌شود، راه یابند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار