طرح شکرانه خدمت به صورت فراگیر در تمامی نواحی کاشان در حال اجراست

معاونت فنی و عمرانی شهرداری کاشان با اشاره به روند مطلوب طرح جهادی آسفالت بیان کرد: طرح موسوم به شکرانه خدمت با هدف بهسازی و مرمت معابر سطح شهر از تاریخ 16 خرداد ماه 96 آغاز شده است.

طرح شکرانه خدمت به صورت فراگیر در تمامی نواحی کاشان در حال اجراست

اصفهان امروز،معاونت فنی و عمرانی شهرداری کاشان با اشاره به روند مطلوب طرح جهادی آسفالت بیان کرد: طرح موسوم به شکرانه خدمت با هدف بهسازی و مرمت معابر سطح شهر از تاریخ 16 خرداد ماه 96 آغاز شده است.
مهیار گرانمهربا بیان اینکه این طرح در چهار بازه زمانی اجرا خواهد شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی آسفالت در سطح شهر کاشان به صورت فراگیر شامل تمامی معابر اصلی و فرعی است که لکه گیری، اصلاح شیب، روکش دستی و مکانیزه را شامل می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان تصریح کرد: طرح آسفالت مکانیزه در بلوار دانشگاه، خیابان شهید بهشتی، خیابان رحمانی، محوطه داخلی گلزار شهدای دارالسلام، خیابان صادق اصفهانی، بلوار پرستار، عملیات تراش و روکش مکانیزه در خیابان بخارایی و 22 بهمن و کوچه های خیابان رسالت، بلوار کشاورز و بلوار راوند در حال اجرا است.
گرانمهر افزود: همچنین عملیات تراش و روکش در بلوار ملاصدرا و امام رضا(ع) اجرا شده است.وی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در ناجی آباد پس از سال ها انتظار در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تعویق انجام آسفالت مناطقی مانند فاز دو ناجی آباد به دلیل انجام هماهنگی های لازم با ادارات و نهادهای دیگر مانند، گاز، آب و تلفن بوده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان افزود: بلوارهای بوستان، نارنجستان و گلستان جزو برنامه های اصلی برای اجرای طرح آسفالت جهادی در فاز دو به شمار می روند.گرانمهر با بیان اینکه کیفیت اجرای طرح نسبت به طرح های مشابه بسیار بالاتر است، گفت: رعایت نکات فنی در ارزیابی نهایی مناطق و نواحی حائز اهمیت است.
به گفته وی در مناطق پنج گانه کاشان و تمام نواحی، عملیات مطابق آدرس های اعلامی در حال اجراست و کارشناسان اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق نحوه اجرای طرح را مورد بازدید منظم و میدانی قرار می دهند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان از شهروندان خواستار شد تا در جهت مشارکت از طریق سامانه 137 در اجرایی شدن هرچه بهتر پروژه شکرانه خدمت اقدام کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار