اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل رفت و آمد در شب های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل در حمل و نقل در شب های قدر در این شهرستان خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل رفت و آمد در شب های قدر


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در شب های قدر افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان به منظور روان سازی ترافیک و کاهش حجم ترافیک طرح محدودیت های ترافیکی را در برخی از نقاط این شهر اجرا می کند.

وی اضافه کرد: بمنظور اجرای هر چه بهتر مراسم احیای شب قدر در گلستان شهدای اصفهان از ساعت ۲۱ روزهای ۲۵ و ۲۷ خرداد تا پایان مراسم در تقاطع های سجاد به سپه سالار، حضرت آیت الله رحیم ارباب، شیخ مفید، شیخ صدوق، سعادت آباد، مصلا و تمام ورودی های بزرگراه همت به سمت میدان شهید لاوی، محدودیت ترافیکی اعمال و از ورود وسایل نقلیه جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: پارکینگ خدمات شهری شهرداری ناحیه ۶ نیز برای پارک خودروهای جانباران سرافراز و ورزشگاه سپاه پاسدارن روبروی گلستان شهدا نیز برای پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

چلمقانی ادامه داد: توقف هر نوع وسیله نقلیه حد فاصل میدان شهید لاوی و میدان بسیج در ضلع شمالی خیابان سجاد روبروی گلستان شهدا ممنوع است و خودروهای پارک شده توسط خودروبرهای نیروی انتظامی انتقال می یابند.

این مقام مسئول افزود: همچنین درمحل های مسجد رضوی واقع در خیابان شریف واقفی، حسینیه کمال در خیابان کمال، حرم زینبیه، امامزاده محسن و خیابان پاسداران و تمام مساجد و تکایا که مراسم برگزار می شود پلیس راهور حضور دارد و در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی کوتاه مدت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به حضور ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی از شروع مراسم احیای شب قدر تا پایان مراسم و روان سازی ترافیک، از مردم خواست تا با پلیس همکاری و از استفاده از خودروهای شخصی برای شرکت در این مراسم ها خودداری کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار