آغاز اکران عاشقانه "رگ خواب" در سینما سپاهان اصفهان

مدیر امور سینمائی حوزه هنری اصفهان گفت: از امروز فیلم سینمائی "رگ خواب" به کارگردانی حمید نعمت‌الله در سینما سپاهان اکران می‌شود.

آغاز اکران عاشقانه "رگ خواب" در سینما سپاهان اصفهان

مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به فیلم‌های در حال اکران سینماهای حوزه هنری اصفهان اظهار داشت: از امروز فیلم "رگ خواب" به کارگردانی حمید نعمت‌الله، فیلم تحسین شده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را در سینما سپاهان اکران می‌شود.
وی افزود: این فیلم عاشقانه‌ای از فروپاشی یک زن را روایت می‌کند که لیلا حاتمی، کوروش تهامی و الهام کردا از جمله بازیگران آن هستند.
مدیر امور سینمائی حوزه هنری اصفهان با اشاره به دیگر فیلم‌های در حال اکران سینماهای استان تصریح کرد: فیلم‌های "نهنگ عنبر 2"، "زیر سقف دودی"، "ویلایی‌ها"، "برادرم خسرو" و "آشوب" در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در حال اکران هستند.
وی اضافه کرد: فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" از منوچهر هادی و "ساعت 5 عصر" کاری از مهران مدیری بعد از ماه مبارک رمضان در سینماهای حوزه هنری اصفهان اکران می‌شود.
حسینی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان بلیط سینما نیم بها است، گفت: درحال حاضر از فیلم "نهنگ عنبر2 " استقبال زیادی شده و در میان سایر فیلم‌ها رکورد فروش را داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار