حضور 4 بانوی ورزشکار اصفهانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان گفت: در بخش بانوان از استان اصفهان 3 بانوی بدمینتون‌باز و یک بانوی دوومیدانی‌کار به مسابقات جهانی پیوند اعضا (2017 میلادی) در مالاگای اسپانیا اعزام می‌شوند.

حضور 4 بانوی ورزشکار اصفهانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا

فریده سادات ناصریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی پیوند اعضا (2017 میلادی) در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در شهر مالاگا صورت می‌گیرد، افزود: ورزشکاران پیوند اعضا چهارم تیر ماه امسال راهی مسابقات می‌شوند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در بخش بانوان از استان اصفهان 3 بانوی بدمینتون‌باز به نام‌های نجمه کمالی، رضوان نجارزاده و مریم رحمانی در رقابت‌ها حضور خواهند داشت؛ همچنین یک بانوی دوومیدانی‌کار از این استان شرکت خواهد کرد، مریم شریفی نماینده استان اصفهان در این رشته در بخش بانوان است.

وی تصریح کرد: این بازیکنان علاوه بر اینکه در رشته اصلی خودشان شرکت می‌کنند، می‌توانند در یک رشته فرعی نیز حضور پیدا کنند.

ناصریان عنوان کرد: انتخاب این بانوان ورزشکار به این صورت بوده که ابتدا با حضور موفقشان در رقابت‌های قهرمانی استان و سپس قهرمانی کشور توانستند به اردوهای تیم ملی دعوت شوند و با گذراندن چند مرحله اردو و انجام تمرینات به آمادگی لازم برسند؛ به طوری که هم‌اکنون خیلی خوب آماده مسابقات هستند.

وی اذعان داشت: روز شنبه، بیست‌و هفتم خردادماه جاری آیین بدرقه ورزشکاران را خواهیم داشت تا به امید خدا به سلامتی بروند و در آخرین اردویی که متصل به اعزام است، شرکت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار