کمک ۳۱ میلیون ریالی فرهنگیان فریدن برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدن گفت: مبلغ ۳۱میلیون و ۶۰۰ هزار میلیون ریال از طرف فرهنگیان فریدنی به منظور حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد .

کمک ۳۱ میلیون ریالی فرهنگیان فریدن برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد


نیازعلی علایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، ماه رمضان را فرصتی مناسب برای تعالی معنویت دانست و اظهار کرد: در این ماه، دل ها از آمادگی بالایی برای حرکت در مسیر خدمت و کمک به همنوع برخوردار است.

وی با بیان این که جامعه فرهنگیان همواره در نیکوکاری و خدمت به خلق خدا پیشقدم بوده اند، عنوان داشت: مبلغ ۳۱میلیون و ۶۰۰ هزار میلیون ریال از طرف فرهنگیان فریدنی به منظور حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدن افزود: در این امر خیر خواهانه و خداپسندانه کارشناسان اداری و همکاران فرهنگی آموزشگاه های آیت الله کاشانی داران، آموزشگاه فاطمه زهرا (س)، فاطمیه دامنه، دهخدا داران، الزهراء گنجه مشارکت نموده اند.

علایی هم چنین از برگزاری دوره ضمن خدمت اخلاق فردی، اجتماعی و اداری همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این دوره برای کارشناسان اداری به مدت ۲۰ ساعت برگزار گردید.

وی با تاکید بر ظرفیت عظیم جامعه فرهنگی برای مشارکت هدفمند در امور خیریه اظهار امیدواری کرد در فرصت های آتی این مشارکت خداپسندانه بیشتر شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار