سه ملی‌پوش، دو خارجی و یک کاپیتان

غیبت بازیکن باتجربه سپاهان در ۲ جلسه ابتدایی تمرینات این تیم به شایعه جدایی او از جمع طلایی‌پوشان دامن زده است.

سه ملی‌پوش، دو خارجی و یک کاپیتان


به گزارش ایمنا، سپاهان به ملی‌پوشان خود استراحت داده است و احسان حاج‌صفی، سعید آقایی و عزت پورقاز از اوایل تیرماه به جمع طلایی‌پوشان اضافه می‌شوند که البته این آخری هفته پیش با لباس شخصی در تمرینات رؤیت شد. از بین بازیکنان خارجی هم فعلاً فقط تکلیف لی اولیویرا روشن است و وضعیت ادامه همکاری با موسی کولیبالی و سرور چپاروف در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به غیر از این سه ملی‌پوش و ۲ بازیکن خارجی ۲ جلسه ابتدایی تمرینات سپاهان یک غایب دیگر هم داشت و او کسی نبود جز حسین پاپی که غیبتش به شایعاتی درباره احتمال عدم‌تمدید قرارداد با او دامن زده است.

کاپیتان سپاهان فصل گذشته هم وضعیت نسبتاً مشابهی داشت و پس از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد عبدالله ویسی تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت. حضور او در اولین جلسه تمرینی سپاهان اما جدایی‌اش را خیلی زود منتفی کرد.

برخلاف پارسال امسال نام پاپی در لیست مازاد قرار نگرفت. اما این اتفاق به خودی خود نمی‌تواند نشانه‌ ماندگاری احتمالی پاپی در سپاهان باشد زیرا قرارداد این بازیکن باسابقه با تیم اصفهانی به پایان رسیده است و قرار دادن نامش در لیست مازاد عملاً بی‌معنی بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار