پیکر شهید مدافع حرم علی اکبر نعمتی در خمینی شهر خاکسپاری شد

پیکر پاک شهید مدافع حرم علی اکبر نعمتی از لشکر فاطمیون بر دوش مردم روزه دار تشییع و در قطعه مدافعان حرم فاطمیون گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد خمینی شهر به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع حرم علی اکبر نعمتی در خمینی شهر خاکسپاری شد

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) علی اکبر نعمتی بر روی دستان مردم روزه دار و ولایتمدار محله سودان در کهندژ اصفهان تشییع شد و پس از آن در جمع مردم روزه دار و شهید پرور خمینی شهر تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در قطعه مدافعان حرم فاطمیون در گلزار شهدای امامزاده سید محمد خمینی شهر خاکسپاری شد.

شهید علی اکبر نعمتی فرزند نورعلی که سومین فرزند خانواده بود در سن ۳۰سالگی و پس از مدت ها مبارزه با تکفیری ها در سوریه در چهارمین روز از خرداد سال جاری در دفاع از حرم آل الله در کشور سوریه از ناحیه سر و بدن مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش قلمکده ، شهرستان خمینی شهر پیش از این ۷شهید مدافع حرم ایرانی به نام های محسن حیدری، روح الله مهرابی، سید سجادحسینی، عبدالرضا مجیری، سیدیحیی براتی، عبدالمهدی کاظمی، مهدی اسحاقیان و ۷شهید مدافع حرم افغانی به نام های جمعه خانعلیزاده، مهدی هزاره، محمدباقر مهردادی، سردار امیری، سیدمحمد شاه حسینی، رسول انصاری، سیدعلی اکبر موسوی را در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه و عراق تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار