طرح حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اصفهان اجرا شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: طرح حمایت غذایی شامل افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اجرا شد.

طرح حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اصفهان اجرا شد

محسن نیرومند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره مرحله نخست طرح حمایت غذایی امسال، ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح حمایت غذایی شامل افراد تحت‌پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی است که از سوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی به وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.
وی با اشاره به میزان سهمیه هر خانوار بیان کرد: در پرونده‌های مستمری‌بگیر، برای خانوار یک نفره مبلغ 300 هزار ریال، برای خانوار دو نفره 600 هزار ریال و برای خانوار 3 نفره و بیشتر، 100هزار ریال به ازای هر نفر به دو نفر نخست و تا سقف 1 میلیون و 200 هزار ریال پرداخت می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: مبلغ این سبد کالا برای پرونده‌های موردی 300 هزار ریال است.
وی درباره نوع پرداخت‌ به مشمولان گفت: این سهمیه به صورت ریالی بوده و کارت افراد مشمول، شارژ ریالی می‌شود و آنها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اسکاد- فرهنگیان‌- امکان- اتکا- رفاه- سپه- تعاونی مصرفی محلی‌- شهروند و تعاونی روستایی نسبت به خرید کالا برحسب نیاز خود اقدام کنند.
نیرومند با بیان اینکه طرح حمایت غذایی در سال‌های 94 و 95 نیز اجرا شده، خاطرنشان کرد: در سال 95 نیز در ماه‌های رمضان‌، بهمن و اسفند این طرح انجام شده و در حال حاضر طرح حمایت غذایی ویژه ماه مبارک رمضان 96 در حال اجرا است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار