حمایت از کسب و کارهای کوچک با دانرو

اپلیکیشن دانرو برای حمایت از کسب و کارهای کوچک راه اندازی شده است و اکنون شش ماه است که دانرو به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است

حمایت از کسب و کارهای کوچک با دانرو

مدیر عامل اپلیکیشن کسب وکار دانرو گفت: اپلیکیشن دانرو برای حمایت از کسب و کارهای کوچک راه اندازی شده است و اکنون شش ماه است که دانرو به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گزارش ایسنا، پارسا جانباز در خصوص اپلیکیشن کسب و کار دانرو اظهار کرد: اپلیکیشن دانرو برای حمایت از کسب و کارهای کوچک راه اندازی شده است و تا به امروز حدود 450 هزار کسب و کار را در کشور دارد و آدرس، شماره تلفن و موقعیت مکانی آن کسب و کار را به افراد نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه اپلیکیشن دانرو همان اپلیکیشن تکامل یافته "آی برتر" است، تصریح کرد: حدود دو سال پیش شرکت پیک برتر فعالیت‌هایی را آغاز کرد تا حوزه فعالیتش را در فضای دیجیتال نیز گسترش دهد. در این حوزه از بیزنس‌های موفق بین المللی الهام گرفتیم و توانستیم کیفیت برنامه ارایه شده را بهبود بخشیم. اکنون شش ماه است که دانرو به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیر عامل دانرو با اشاره به فعالیت اصلی این اپلیکیشن گفت: فعالیت اصلی این اپلیکیشن تبلیغات برای کسب و کار‌های کوچک است و از همین روش نیز برای کسب درآمد استفاده می‌کنیم. تیم دانرو این محصول را به صورت BTL (به صورت دهان به دهان و حضوری و به شکل تعامل مستقیم با کاربران) برای مردم معرفی می‌کند و در اصفهان استقبال از این روش حدود سه برابر تهران بوده و موفق به جذب مشتریان بیشتری برای این اپ شدیم. دانرو توانسته است فاصله 200 هزار کسب و کار ثبت شده را با رقیبان این اپ حفظ کند.
جانباز افزود: ارزش موقعیت مکانی در این اپلیکیشن اهمیت بسیاری دارد. برای کسب و کارهای کوچک مهم است که بتوانند با افرادی که از نظر مکانی به آنها نزدیک هستند تعامل برقرار کنند و وجود این کسب و کار را به دیگران اطلاع دهند. از روش‌های سنتی و قدیمی می‌توان به پیک برتر اشاره کرد، اما اکنون استفاده از اپلیکیشن‌ها و تلفن‌های همراه خیلی بیشتر شده است. ما نیز از همین طریق و با استفاده از موقعیت مکان یاب تلفن‌های همراه پیشنهادهای ویژه‌ای به استفاده کنندگان می‌دهیم. این راز بیزینس دانرو است که به زودی با استقبال زیادی رو به رو می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار