ملی پوشان پیوند اعضا اصفهان بدرقه شدند

آئین بدرقه ورزشکاران اصفهانی اعزامی به بیست ویکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا 2017 مالاگا در اسپانیا برگزار شد.

ملی پوشان پیوند اعضا اصفهان بدرقه شدند


به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، آئین بدرقه ملی پوشان اصفهانی اعزامی به بیست ویکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا 2017 اسپانیا که از اوایل تیرماه در اسپانیا برگزار می شود با حضور علیرضا امینازاده معاونت توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی قاسمی مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان، زیبایی معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان، مسئولان هیئت پیوند اعضا وبیماران خاص، ورزشکاران وخانواده های آنان و رسانه‌های ورزشی در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس هیئت پیوند اعضا وبیماران خاص استان اصفهان با اشاره به شرایط تمرینی ورزشکاران گفت: امیدوارم با کسب نتایج مطلوب و مدال‌های رنگارنگ مزد زحماتی که در طی اردوهای سخت داشتید را بگیرید.

عباس یزدانپناه افزود: از مسئولان ورزشی استان و همچنین شهرداری اصفهان نیز درخواست دارم همچون دیگر استان‌ها وشهرها به ورزشکاران این رشته نیز توجه ونگاه خاضی داشته باشند، درست است از نظر مالی با مشکل روبرو هستند اما می دانم شرایط بهتر از قبل شده و ورزشکاران ما نیز انتظار دارند همچون دیگر ورزشکاران در بحث حمایت از ورزشکاران مدال آور با آن‌ها همانند دیگر ملی پوشان برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: البته ما ازطریق حامیانی که داریم، توانستیم بودجه ای را تأمین کنیم وبه ورزشکاران اصفهانی که در طی مسابقات مدال کسب کنند بلافاصله جوائز نقدی پرداخت خواهیم کرد، بر این اساس برای مدال طلا 300، مدال نقره 200 وبرنز 150 یورو در نظر گرفتیم.

حسین زیبایی نیز با اشاره به وضعیت بین الملل کنونی ایران گفت: دشمنان اسلام وایران تلاش بسیاری می‌کنند که جو ایران را در جهان ناامن جلوه دهند و وظیفه شما به عنوان سفیران ایران در مسابقات جهانی است که در ارتباط با ورزشکاران دیگر کشورها آن‌ها را از وضعیت وجو ایران مطلع کنید تا نگاه‌های به ایران حقیقی شود.

معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان خطاب به مسئولان ورزشی اداره کل ورزش وجوانان نیز تاکید کرد: بسیاری از افراد سالم جامعه ما با بهانه‌های مختلف از انجام فعالیت‌های ورزشی طفره می‌روند در حالی که این ورزشکاران با پیوند عضوی که داشتند وشرایط خاصی که دارند به دنبال ورزش و بالا بردن توان ورزشی خود هستند. بنابراین وظیفه مسئولان ورزشی استان است که پیگیر مطالبات آن‌ها برای حمایت‌های مالی و جوائز قهرمانی باشند.

در بیست ویکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا که از 4 لغایت 11 تیرماه در شهر مالاگای اسپانیا برگزار می‌شود، 13 ورزشکار از اصفهان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، پتانگ، اسکواش، دو ومیدانی، بدمینتون شرکت می‌کنند.

در پایان مراسم با انداختن حمایل میزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، گل و رد شدن از زیر قران مجید این ورزشکاران بدرقه شدند.

به گزارش ایسنا تمامی ورزشکاران بعد از این مراسم به اردوی نهایی ومتصل به اعزام مسابقات که در تهران برگزار می‌شود، بازگشتند. در این دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا نزدیک به 90 نفر در 18 رشته ورزشی (هشت رشته در بخش زنان و 10 رشته در بخش مردان) در مالاگا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار