ذوب‌آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت

روزگذشته اصفهان شاهد تودیع و معارفه یکی از چهره‌های برتر ورزش کشور در قامت مربی گری یکی از تیم های فوتبال این استان بود. در این برنامه احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، شاهرخ شهنازی رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و امیر قلعه نوعی سرمربی تازه ذوب آهن سخنرانی کردند.

ذوب‌آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت

روزگذشته اصفهان شاهد تودیع و معارفه یکی از چهره‌های برتر ورزش کشور در قامت مربی گری یکی از تیم های فوتبال این استان بود. در این برنامه احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، شاهرخ شهنازی رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و امیر قلعه نوعی سرمربی تازه ذوب آهن سخنرانی کردند. آنچه در ادامه می خوانید بخشهایی از این سخنرانی‌هاست. رییس هیأت‎مدیره باشگاه ذوب‌آهن کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی در جواب پیشنهاد ما عنوان کرد من باید جایی بروم که بزرگ باشد و بتوانم در آنجا کارهای بزرگ انجام دهم که حرف درستی است و کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند.شاهرخ شهنازی در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ هفدهم اظهار کرد: خوشحالم که سکان هدایت باشگاه ذوب‌آهن به دست سعید آذری به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور است که فردی شایسته، کوشا، فداکار و علاقمند است.وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن دارای تاریخ بلندی است که من از آن به عنوان مکتب ذوب‌آهن نام می‌برم. رفتارها و کنش و واکنش‌هایی که در این باشگاه اتفاق می‌افتد حاصل یک مکتب است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.شهنازی با بیان اینکه ذوب‌آهن از زمان مدیریت احمد صادقی در عرصه صنعت، هنر و ورزش شکوفا شد گفت: ورزش یکی از پیشروترین و پر سروصداترین عرصه‌هایی است که باشگاه ذوب‌آهن به آن اعتلا بخشید و برای حفظ این بزرگی، با مشورت‌هایی که در هیأت مدیره انجام شد و با توصیه احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به امیر قلعه‌نویی داده شد. رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: قلعه‌نویی در جواب پیشنهاد ما عنوان کرد من باید جایی بروم که بزرگ باشد و بتوانم در آنجا کارهای بزرگ انجام دهم که حرف درستی است و کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان : ذوب‌آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به حساسیت‌های فوتبال، تیم فوتبال ذوب‌آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت تا موفقیت‌های به دست آماده را تکمیل کند، به همین دلیل دست به انتخابی زدیم که فکر می‌کنم اصلح‌ترین فرد بود. سعید آذری عصر در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی برای مربی‌گری این باشگاه اظهار کرد: اگر امروز کشتی ورزشی ذوب‌آهن در حال حرکت است به پشتوانه مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن است، حال خرسندم که میزبان شاهرخ شهنازی هستیم و زیر این پرچم کار می‌کنم. وی افزود: امروز در مراسم کسی حضور دارید که نه تنها به گردن باشگاه‌هایی که در آن فعالیت کرده حق دارد بلکه به کل فوتبال ملی ما حق دارد، بازیکنان به عنوان سربازان خط مقدم می‌جنگند و در راستای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند؛ به بازیکنان حاضر در این مراسم هم خیر مقدم می‌گویم. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به حساسیت‌های فوتبال، تیم فوتبال ذوب‌آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت تا موفقیت‌های به دست آماده را تکمیل کند، به همین دلیل دست به انتخابی زدیم که فکر می‌کنم اصلح‌ترین فرد بود؛ قلعه‌نویی فردی شناخته شده است و امیدوارم با این مرد فوتبال بلد هم به صورت علمی و عملی به موفقیت برسیم.
امیر قلعه‌نویی : با بی‌پولی می‌توان کار کرد اما با افراد کوچک نه
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من به سعید آذری و شاهرخ شهنازی گفتم که با بی‌پولی می‌توان کار کرد اما با افراد کوچک نمی‌توان کار کرد.
امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن یکی از افتخارات کشور ماست. همان زمانی که در سپاهان حضور داشتم عنوان کردم که ۴۰ درصد مدال‌های کشور مربوط به استان اصفهان و دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان است. وی افزود: هنوز به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را امضا نکرده‌ام. ۲ چیز از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن می‌خواهم. به سعید آذری و شاهرخ شهنازی هم گفتم که با بی‌پولی می‌توان کار کرد اما با افراد کوچک نمی‌توان کار کرد. قلعه‌نویی ادامه داد: درخواست من این بود که تیمی که وجود دارد را حفظ کنید و بازیکنانی که می‌خواهم را جذب کنید تا بتوانیم در فصل آینده به چیزی که لیاقت تیم فوتبال ذوب‌آهن است برسیم. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باعث افتخار من است که در اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن هستم و بدون مطالعه به این باشگاه نیامدم. شرایط باشگاه ذوب‌آهن خوب است. من آمده‌ام تا اثرگذار باشم و اخلاق‌مداری را حفظ کنم. بازیکنانی که با من کار می‌کنند باید ریاضت بکشند. اگر می‌خواهیم افتخاری کسب کنیم باید ریاضت بکشیم، سخت کار کنیم و تکلیف خود را انجام دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار