قلعه‌نویی: کرانچار استاد بنده است

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از این که بار دیگر در اصفهان و این‌بار در کنار باشگاه فرهنگی، اخلاق‌مدار و فنی ذوب‌آهن فعالیت می‌کنم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این خاطرات این‌بار در ذوب‌آهن تکرار شود.

قلعه‌نویی: کرانچار استاد بنده است

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از این که بار دیگر در اصفهان و این‌بار در کنار باشگاه فرهنگی، اخلاق‌مدار و فنی ذوب‌آهن فعالیت می‌کنم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این خاطرات این‌بار در ذوب‌آهن تکرار شود.
امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت تیم و تمرینات ذوب‌آهن پس از پیوستن به این باشگاه، اظهار داشت: از این که بار دیگر در اصفهان و این‌بار در کنار باشگاه فرهنگی اخلاق‌مدار و فنی ذوب‌آهن فعالیت می‌کنم بسیار خوشحال هستم. من در اصفهان خاطرات بسیار خوبی داشتم و امیدوارم این خاطرات این‌بار در ذوب‌آهن تکرار شود.
وی درباره حضور دو مربی شاخص در فوتبال اصفهان و به عنوان سرمربیان تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در فصل آینده رقابت‌های لیگ‌برتر تصریح کرد: البته کرانچار استاد بنده است اما ما ذوب‌آهن هستیم و کار خود را با جدیت انجام می‌دهیم و این تیم در سالیان گذشته جایگاه خوبی در فوتبال ایران داشته است. همچنین مربیان بزرگی مانند منصور ابراهیم‌زاده، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی در این باشگاه حضور داشته‌اند و امیدواریم ذوب‌آهنی تشکیل دهیم که هواداران از بازی این تیم لذت ببرند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت نقل‌وانتقالات و احتمال حضور امید ابراهیمی در ذوب‌آهن بیان کرد: ابراهیمی بازیکن بسیار بزرگی است و من نیز علاقه خاصی به او دارم. همه تیم‌ها علاقه‌مند به حضور امید ابراهیمی هستند اما با این بازیکن صحبتی نداشته‌‌ایم. امید از نظر اخلاقی و فنی بازیکن با کیفیتی است و برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده است.
وی ادامه داد: چند گزینه دیگر در باشگاه ذوب‌آهن مطرح است که مدیریت باشگاه در حال رایزنی با آن‌ها است و تا پایان هفته تیم ما تکمیل می‌شود.
قلعه‌نویی درباره حضور هواداران ذوب‌آهن بر سر تمرینات این تیم و حمایت همه‌جانبه از او و بازیکنان ذوب‌آهن، گفت: پس از کارگران زحمت‌کش کارخانه ذوب‌آهن، صاحب اصلی تیم فوتبال ذوب‌آهن هوادارن این تیم هستند. هواداران ذوب‌آهن با عشق و علاقه تیم خود را حمایت می‌کنند و ما نیز از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره درخواست هوادارن ذوب‌آهن مبنی بر انتقال دیدارهای این تیم به ورزشگاه نقش‌جهان، خاطرنشان کرد: من از مدیران باشگاه ذوب‌آهن خواهش و درخواست کردم که در صورت امکان به دلیل مشکلات ورزشگاه فولادشهر از لحاظ بعد مسافت دیدارهای ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش‌جهان انتقال پیدا کند.
وی درپاسخ به این سوال که آیا لوسیانو پریرا، مهاجم فصل گذشته گسترش فولاد در لیست وی جای دارد یا خیر، تصریح کرد: هر بازیکنی با ذوب‌آهن به توافق برسد از طریق باشگاه ذوب‌آهن اعلام می‌شود و نام بردن اسم بازیکن خاصی به نظر من صحیح نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار