نظافت معابر شهری در شب های قدر

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در خصوص جمع آوری پسماندهای شب های قدر گفت: این سازمان تعطیلی ندارد و به صورت ۲۴ ساعته به ویژه در شب های قدر به نظافت معابر شهر پرداخت

نظافت معابر شهری در شب های قدر

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در خصوص جمع آوری پسماندهای شب های قدر گفت: این سازمان تعطیلی ندارد و به صورت ۲۴ ساعته به ویژه در شب های قدر به نظافت معابر شهر پرداخت.

حمیدرضا صبور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری تعطیلی ندارد و به صورت ۲۴ ساعته در راستای نظافت شهر فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این سازمان در راستای رسالت خطیر خویش علاوه بر انجام ظایف روزمره خویش با بکارگیری تعدادی از خودروها و نیروهای سازمان به صورت ویژه در شبهای قدر نسبت به جمع آوری پسماندهای مربوط به هیئت اقدام کرده و در ایجاد نظافت شهری نقش پر رنگی داشته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از خدمات سازمان به صورت مکانیزه انجام می شود، عنوان کرد: انواع و اقسام ماشین آلات عمرانی و خدماتی از جمله ماشین آلات مکانیزه جاروب از ۶ صبح تا ۱۸ برای نظافت معابر اصلی و کم عرض و بزرگراه ها اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه نظافت معابر فرعی با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین خدمات شهری از ساعت ۲۱ تا ساعت ۷ صبح انجام می شود، اضافه کرد: همچنین نظافت جدول ها و نرده های خیابان ها نیز با استفاده از ماشین های جدول شویی و نرده شور از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح صورت می گیرد.

صبور خاطر نشان کرد: در شب های قدر هر سال میزان زباله تولید شده از نظر حجم افزایش می یابد به همین علت شهرداری با بکارگیری کلیه تجهیزات، امکانات و آماده باش کلیه پرسنل مرتبط در جهت زیباسازی شهر اقدام می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار