ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب است

رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه شهرری گفت: شایعه سازی شبکه های ماهواره ای مبنی بر ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب محض است و این موسسه هیچ مشکلی در پشتوانه نقدینگی و پرداخت وجوه سپرده گذاران ندارد

ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب است

رسانه‌های بیگانه از جمله شبکه ماهواره ای من و تو در ادامه روند گذشته اعتبار زدایی از بانک های داخلی، این بار شایعه خودساخته ورشکستگی موسسه مالی و اعتباری ثامن را در اذهان عموم مردم مطرح کردند تا بتوانند اختلافات جدیدی را در زمینه بانکداری و رابطه میان مردم و بانک ها ایجاد کنند.
با انتشار شایعه ورشکسگتی موسسه مالی و اعتباری ثامن، تعدادی از سپرده‌گذاران این موسسه در شهرری، جهت برداشت سپرده های خود جلوی این موسسه مالی تجمع کردند.
برخی از سپرده گذاران با استناد به شبکه های ماهواره‌ای، نگرانی از دست دادن سرمایه خود را علت هجوم برای برداشت پول‌های خود عنوان کردند.
رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه شهرری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب ری، اظهار داشت: شایعه ورشکستی موسسه ثامن کاملاً کذب می باشد و با پشتوانه محکم این موسسه، مشکلی برای نقدینگی این موسسه وجود ندارد.
وی افزود: موسسه اعتباری ثامن و کوثر در حال ادغام هستند که در صورت انجام این کار بزرگترین بانک خصوصی کشور با نام بانک کوثر تشکیل خواهد شد و هیچ مشکلی برای سپرده گذاران ایجاد نمی شود.
ابراهیمی گفت: سپرده گذارانی که جهت دریافت سپرده های خود مراجعه کرده اند، بدون هیچ مشکلی در حال دریافت وجه خود هستند اما امکان واگذاری پول نقد به تمام مشتریان در یک روز وجود ندارد و حتی بزرگترین بانکها هم نمی توانند در یک روز تمام سپرده های مشتریان را پرداخت کنند و لذا در صورت اتمام وجه نقد در روز جاری متقاضیان برداشت وجه بایستی در روزهای آتی مراجعه نمایند.
رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه شهرری اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد آشوب در بین مردم و از بین بردن حس اعتماد مردم به ارگانهای نظامی است و بر این اساس با اعلام خبر کذب ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن در تلاش برای برهم زدن آرامش مردم است.
وی از سپرده گذاران خواست فریب شایعات مطرح شده درشبکه های ماهواره ای را نخورند و با حفظ آرامش بتدریج برای امور بانکی خود به شعب موسسه ثامن مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار