آغاز فاز دوم توزیع کارتهای منزلت شهروندی از تیرماه

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان از آغاز فاز دوم توزیع کارتهای منزلت شهروندی از تیرماه خبرداد.

آغاز فاز دوم توزیع کارتهای منزلت شهروندی از تیرماه

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان از آغاز فاز دوم توزیع کارتهای منزلت شهروندی از تیرماه خبرداد.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده با اعلام این خبر گفت: در فاز دوم توزیع کارت های منزلت شهروندی، 15 هزار قطعه کارت در اختیار متقاضیان این طرح قرار می گیرد.

وی افزود: در طرح منزلت شهروندی، شهروندان بازنشسته، سالمند، جانباز، معلول و یا زنان سرپرست خانوار با استفاده از کارت منزلت شهروندی قادر خواهند بود از خدمات فرهنگی آموزشی، تفریحی و ورزشی، گردشگری و حمل و نقل عمومی با تخفیفات حداقل ۵۰ درصدی همراه با اعضاء خانواده خود بهره مند شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: صدور کارت های منزلت شهروندی در حداقل زمان ممکن و در طول چهار مرحله انجام می پذیرد که در مرحله اول آن شناسایی و ثبت نام مشمولین از طریق استعلام و معرفی افراد از طریق دستگاه های مربوطه (کمیته امداد، بهزیستی، کانون های بازنشستگی و... ) صورت می پذیرد، در مرحله دوم کارت منزلت برای مشمولین تایید شده صادر و در مرحله سوم تمامی کارتها همراه با بروشور و دفترچه راهنما به آدرس پستی افراد ارسال خواهد شد.

قاسم زاده اظهارکرد: در مرحله چهارم شهروندانی که کارت منزلت را دریافت کرده باشند قادر خواهند بود با مراجعه به سایت اصفهان کارت و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود از تمامی خدمات قابل استفاده برای خود و خانواده خود، همراه با برنامه زمان بندی شده و آدرس اماکن مورد نظر اطلاع پیدا کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار