محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان توسط رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان توسط رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم چلمقانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان اصفهان با به کارگیری حداکثر توان خود سعی دارد تا در روز جهانی قدس به مردم خدمت‌رسانی کند که جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم روز جهانی قدس اقدام به محدودیت‌های ترافیکی کرده است.

وی افزود: توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودروی شخصی در خیابان‌های مصلی، شهید نیکبخت شرقی و خیابان آیت‌الله خوانساری از ساعت 24 دوم تیر ماه مصادف با 28 ماه مبارک رمضان اکیداً ممنوع بوده و پس از مشاهده هرگونه توقف، خودروها و موتورسیکلت‌ها توسط جرثقیل به خیابان‌های خلوت‌تر منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: از ساکنان خیابان‌های منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تقاضامند است که در روز جمعه از توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی روز قدس خودداری کنند چراکه به دلیل تراکم جمعیت بالا در این روز، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان تصریح کرد: از ساعت 6 صبح روز جمعه 3 تیر ماه محدودیت‌های ترافیکی از تقاطع شیخ صدوق-سعادت‌آباد به سمت چهارراه فرایبورگ-مصلی، از تقاطع رسالت-فرایبورگ(مسجدالمهدی) به سمت خیابان سعادت‌آباد، از زیرگذر گلستان شهدا(خروجی بزرگراه شهید همت) به سمت گلستان شهدا، از خیابان حضرت سجاد(ع) به سمت گلستان شهدا، از خیابان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، از تقاطع بلوار آیینه‌خانه-جهانگیرخان قشقایی به سمت گلستان شهدا اعمال خواهد شد.

چلمقانی یادآور شد: همچنین جهت رفاه حال راهپیمایان، ورود جانبازان و موتورسیکلت‌سواران از گیت‌های ورودی مجاز است بنابراین آن‌ها می‌توانند تا مدرسه فضیلی با خودرو و یا موتورسیکلت خود به محدوده ترافیکی ورود پیدا کرده و از آن مسیر به بعد به سمت مصلای امام خمینی(ره) راهپیمایی کنند.

وی در پایان عنوان داشت: از مردم تقاضامندیم حتی‌الامکان با خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ در مراسم حضور پیدا نکرده و از وسایل حمل و مقل عمومی استفاده کنند؛ سازمان اتوبوسرانی با استفاده از اتوبوس‌های تندرو، پیش از تراکم جمعیتی در مسیرها، نمازگزاران را تا تقاطع فرایبورگ سرویس‌دهی خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار