تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بویین میاندشت

به گزارش اصفهان امروز،جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بویین میاندشت با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان و سایر مدیران دستگاهها ی اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بویین میاندشت

به گزارش اصفهان امروز،جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بویین میاندشت با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


طحانیان زاده فرماندار شهرستان در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان طی سخنانی با اشاره به اهمیت بررسی مسائل و وظایف دستگاههای اجرایی در شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت :
باید جلساتی که در دستگاههای اجرایی تشکیل می شود کاربردی و کارشناسی باشد و مسائل و مشکلات در حوزه وظائف هر اداره مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و نتایج برای تصمیم گیری به جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارجاع شود .

ایشان افزود : کلیه ادارات و نهادهای خدمات رسان باید همواره با حفظ آمادگی لازم توان مقابله با هر بحرانی را پیش بینی نمایند .

ایشان در پایان از شهرداران و دهیاران خواست در خصوص مقابله با بلایای طبیعی چون سیل ، زلزله ، آتش سوزی با تجمیع و سازماندهی امکانات در مواقع ضروری آماده باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار