توجه به زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا ضروری است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطالبات زیادی در حوزه خدمات شهری دارند که باید پاسخ گفته شود به همین منظور تعامل بین اعضای شورای شهر و نماینده مردم در مجلس به‌خوبی می‌تواند زمینه حل این مشکلات را فراهم کند.

توجه به زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا ضروری است

اصفهان امروز،نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطالبات زیادی در حوزه خدمات شهری دارند که باید پاسخ گفته شود به همین منظور تعامل بین اعضای شورای شهر و نماینده مردم در مجلس به‌خوبی می‌تواند زمینه حل این مشکلات را فراهم کند.

سمیه محمودی در دیدار با اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهرضا، اظهار کرد: مردم از مسئولانی که انتخاب می‌کنند انتظار بیشتری برای خدمت‌رسانی دارند بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر نیز رسالتی سنگین‌تر از سایر مسئولان بر عهده‌دارند.

وی اضافه کرد:شهرداری نیازمند منابع درآمد پایدار است اما برای این منظور نباید اقدام به فروش املاک شهرداری کرد زیرا آیندگان نیز سهمی از منابع موجود دارند.


نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خدمت به مردم بابیان کلی مباحث و برنامه‌ها امکان‌پذیر نیست بلکه باید طرح‌های کارشناسی شده و با اهداف زمان‌بندی شده‌ را تهیه و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: باید از بیان نظرات شخصی و فارغ از در نظر گرفتن مبانی علمی جلوگیری شود، بنابراین با همین رویکرد لازم است طرح‌های جامعی برای رفع مشکلات موجود از جمله در زمینه رفع ترافیک شهری ارائه شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مشکلات یک کشور یا منطقه در طول 4 سال قابل حل نیست اما با استفاده از امکانات موجود هم می‌توان خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه داد، اما باید توجه کنیم که در خدمت به مردم جهت‌گیری سیاسی و اغراض شخصی جایگاهی ندارد، مسئولان باید به دور از سیاسی‌کاری به فکر خدمت به مردم باشند.

محمودی افزود: کم‌آبی، بیکاری و عدم تکمیل فاضلاب شهری سه بحران مهم در شهرستان است که باید برای برطرف کردن آن‌ها برنامه‌ریزی شود، البته در حال حاضر تلاش‌هایی برای تکمیل پروژه فاضلاب و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری و اشتغال انجام شده که باید با همکاری مسئولان به نتیجه برسد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های شهرستان در بخش گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: انتخاب شهرضا به‌عنوان شهر ملی سفال و وجود مناطق بکر و طبیعی در مناطقی از جمله روستاهای هونجان و اسفرجان، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری و در نتیجه اشتغال نسل جوان فراهم کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار