منتظر تصمیم هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هستیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن گفت: با وجود اینکه جلسه اعلام آمادگی تیم‌های حاضر در لیگ وزنه‌برداری امسال برگزار شد و نمایندگان همه باشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند اما نماینده‌ای از باشگاه ذوب آهن در این جلسه حضور نداشت.

منتظر تصمیم هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هستیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن گفت: با وجود اینکه جلسه اعلام آمادگی تیم‌های حاضر در لیگ وزنه‌برداری امسال برگزار شد و نمایندگان همه باشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند اما نماینده‌ای از باشگاه ذوب آهن در این جلسه حضور نداشت.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم حضور نماینده باشگاه ذوب‌آهن در جلسه هماهنگی باشگاه‌های شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر وزنه‌برداری، اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن باید من یا هر فرد دیگری را برای حضور در این جلسه به فدراسیون معرفی می‌کرد اما خبری نشد.

وی ادامه داد: در صحبتی که با کاظمی سرپرست تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن داشتم او گفت قرار است هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن جلسه‌ای مبنی بر تصمیم‌گیری نهایی رشته‌های تحت پوشش خود برای فصل جدید مسابقات لیگ برگزار کند و خبر نهایی را اعلام کند. اما تا الان هنوز مشخص نشده وزنه‌برداری جزو رشته‌های امسال باشگاه ذوب‌آهن هست یا خیر.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن در مورد زمان شروع مسابقات لیگ امسال، افزود: لیگ از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و تیم‌ها تا ۲۶ تیرماه فرصت دارند مدارک بازیکنان خود را برای دریافت آی‌دی‌کارت به فدراسیون ارسال کنند اما با این وجود هنوز تکلیف ما مشخص نیست.

وی عنوان کرد: درست است که تا دهه سوم تیر ماه برای ارسال مدارک فرصت است اما تا الان هم برای بسته شدن ترکیب تیم دیر شده و هرچه قدر زمان را از دست دهیم به ضررمان است.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب تیم بودند منتظر هستند تا تکلیف ذوب‌آهن برای حضور در لیگ امسال مشخص شود و دوست دارند در ذوب‌آهن بمانند اما نهایتاً تا ۱۰ روز آینده صبر می‌کنند و امکان دارد جذب باشگاه‌های دیگر شوند.

جباری بیان کرد: تیم ذوب‌آهن توانست به جام باشگاه‌های آسیا صعود کند و این رقابت‌ها امسال در شرق آسیا (کره جنوبی) برگزار می‌شود. مسابقاتی که در شرق آسیا برگزار می‌شود با کیفیت‌ترین مسابقات هستند و تیم‌های قدرتمندی همچون کره، چین، ژاپن، اندونزی و تایلند حضور دارند بنابراین باید برای حضوری قدرتمند تیم قدری داشته باشیم تا بتوانیم روی سکو باشیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که وضعیت تیم مشخص نشود نمی‌توانیم برای تمرینات برنامه‌ریزی کنیم.

جباری در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به هدایت ذوب‌آهن در فصل جدید دارد یا خیر، گفت: ابتدا باید باشگاه ذوب‌آهن به نتیجه نهایی برسد که آیا قرار است امسال نیز در این رشته تیمداری کند یا خیر و در صورت صلاحدید این باشگاه قطعاً در این تیم خواهم ماند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکن برای فصل جدید، اضافه کرد: ۱۰۰ درصد برای تقویت تیم بازیکنانی را مدنظر دارم اما این موضوع به میزان بودجه تعیین شده برای تیم بستگی دارد و قطعاً اگر بودجه کم باشد قادر به جذب بازیکن شاخص و قوی نخواهیم بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار