معرفی ساکت به‌ عنوان یکی از پنج مدیر منتخب فوتبال ایران

طی مراسمی از محمدرضا ساکت به‌ عنوان یکی از پنج مدیر منتخب فوتبال ایران تجلیل شد.

معرفی ساکت به‌ عنوان یکی از پنج مدیر منتخب فوتبال ایران

طی مراسمی از محمدرضا ساکت به‌ عنوان یکی از پنج مدیر منتخب فوتبال ایران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تجلیل از مدیران برتر باشگاه‌های فوتبال ایران، به همت اتحادیه باشگاه‌های فوتبال کشور برگزار شد؛ در این مراسم از پنج مدیر منتخب فوتبال ایران که در حدفاصل سال 1365 تا 1394 به فعالیت پرداختند تقدیر به عمل آمد.

سقف امتیاز برای رسیدن به عنوان برتر، 200 امتیاز بود که پنج مدیر موفق شدند به آن دست پیدا کنند و افتخارات و قهرمانی‌هایی به دست آمده، ملاک امتیازدهی به مدیران بود که بر این اساس، محمدرضا ساکت به‌عنوان یکی از مدیران منتخب معرفی شد.

این مدیر اصفهانی که سابقه فعالیت به‌عنوان رئیس هیات فوتبال استان را دارد، طی مدت 9 سال مدیرعاملی باشگاه سپاهان را برعهده داشت که در این مدت باشگاه اصفهانی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد که سه دوره قهرمانی در لیگ برتر و سه دوره قهرمانی در جام حذفی و یک دوره نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

ساکت پس از جدایی از تیم سپاهان، مدتی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان فعالیت داشت و پس از آن نیز در سمت‌هایی همانند مشاور سازمان لیگ و مدیر تیم‌های ملی فعالیت داشته است.

امیر عابدینی، علی فتح الله‌زاده، کاظم اولیایی و کریم ملاحی چهار مدیر دیگری بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار