روز جهانی قدس سمبل تفکرات ناب امام خمینی(ره)

امام جمعه فولادشهرگفت: در اندیشه حضرت امام(ره) صهیونیسم حرکتی بر ضد اسلام و مسلمانان است و ایشان با نام گذاری روز قدس، جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ اسرائیل فراخواند و فرمودند بر مسلمین واجب است که با هم متحد شوند و این جرثومه فساد را از بیخ و بُن برکنند.

روز جهانی قدس سمبل تفکرات ناب امام خمینی(ره)

حجت الاسلام مسعود سرافراز در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز یک روز استثنایی و واقعاً یوم الله بود روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است، روزی که جهان اسلام با مشت های گره کرده در مقابل صهیونیسم ها لرزه بر اندام ابرقدرتها می اندازند و این مایه مباهات و افتخار است برای کشور ما، که رهبر ایران اسلامی از گوشه جماران، یک فرمان بدهد و تمام مسلمانان اطاعت کنند و علیه آمریکا و اسرائیل شعار بدهند .

وی افزود: امروز همه جهان شاهد هستند که این حرکت عظیم حضرت امام (ره) پس از گذشت سال‌ها عالم‌گیر شده است و ملت‌های مظلوم عالم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان همه به صحنه می‌آیند و هرساله باشکوه‌تر از سالیان گذشته از ملت مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم عالم حمایت می‌کنند .

امام جمعه فولادشهر روز قدس را لیله القدر تاریخ اسلام دانست و تصریح کرد: در اندیشه حضرت امام(ره) صهیونیسم حرکتی بر ضد اسلام و مسلمانان است و ایشان با نام گذاری روز قدس، جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ اسرائیل فراخواند و فرمودند بر مسلمین واجب است که با هم متحد شوند و این جرثومه فساد را از بیخ و بُن برکنند.

وی ادامه داد: بدون شک نجات سرزمین مقدس فلسطین تنها از راه قیام یکپارچۀ مسلمانان جهان بخصوص کشورهای اسلامی و خاور میانه امکان پذیر است، اما تا زمانی که سران ضعیف‌النفس برخی کشورهای عربی بر سر کار باشند، زمینۀ سقوط صهیونیسم فراهم نمی‌شود .

سرافراز اضافه کرد: این روزها بسیاری از شیخ های عرب و سران منطقه به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی چشم بر سال‌های سال اشغال‌گری و قتل‌عام مردم فلسطین بسته‌اند و پیام دوستی و مودت را پنهان و آشکارا برای سران رژیم منحوس صهیونیستی می‌فرستند .

وی عنوان کرد: امروز همچنان مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول و اصلی جهان اسلام مطرح است چراکه روز جهانی قدس تنها مربوط به مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه مربوط به مظلومیت جهان اسلام است و از این جهت بر مسلمانان جهان واجب است که با هم متحد شوند و رژیم صهیونیستی این جرثومه فساد را از بین ببرند .

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: امروز ملت‌های منطقه به خوبی می‌دانند که راه ریشه‌کن کردن تروریسم و تحجّر در منطقه در حلّ مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است؛ چرا که علت‌العلل همه مصیبت‌های منطقه غرب آسیا رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان فرمودند رژیم اسرائیل نابود شدنی است لذا نباید شک کرد که این شجره خبیث هیچ پایه و پایگاه و استمراری نخواهد داشت و بی‌شک نابود خواهد شد، نباید شک کرد که حق پیروز خواهد شد و فلسطین به پیکر اسلام برخواهد شد که دیر و زود شدن آن بسته به همت و غیرت مسلمین جهان دارد .

سرافراز اذعان کرد: متاسفانه هر جا جامعه اسلامی ضربه مهلک خورده به واسطه تفرقه و جدایی و به علت دور شدن قلوب مسلمین از یکدیگر است لذا باید توجه داشت که رمز پیروزی وحدت کلمه و ایجاد هماهنگی است .

وی متذکر شد: مقاومت تنها گزینه‌ای است که ملت فلسطین را به آرمان‌های خود خواهد رساند و اگر جهان اسلام به دنبال کمک به فلسطین است باید به تقویت نظامی مقاومت در کرانه باختری و غزه فعال‌تر شود لذا هر چه زمان می‌گذرد اهمیت روز قدس بیش از بیش معلوم می‌شود که روز قدس روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد و آن این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود .

امام جمعه فولادشهر با تشکر از حضور پرشکوه مردم روزه دار فولادشهر در راهپیمایی عظیم روز قدس گفت: این راهپیمایی عظیم پاسخ به ندای پیامبر رحمت(ص) است که فرمودند هر که فریاد کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست و حضور مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر نقشه های مستکبران جهان را نقش برآب کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار