نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

امام جمعه فولادشهر گفت: بی‌شک پیام مهم اقدام راهبردی و انقلابی سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی به تروریست‌ها و حامیان غربی وعربی آنها این است که بدانند هیچ کجای عالم با جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه نیست و در صورت تکرار اقدامات تروریستی در خاک ایران، پاسخی به مراتب کوبنده تر را دریافت خواهندکرد.

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه فولاد شهر اظهار کرد: امروز جمعه آخر ماه مبارک رمضان است که بر تمام جمعه های این ماه فضیلت و برتری دارد و باید گفت امروز یک روز استثنایی بوده و واقعاً یوم الله است.

وی افزود: روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است، روزی که جهان اسلام با مشت های گره کرده در مقابل صهیونیسم ها لرزه بر اندام ابرقدرتها می اندازند و این مایه مباهات و افتخار است برای کشور ما، برای مذهب ما، برای روحانیت ما که رهبر ایران اسلامی از گوشه جماران، یک فرمان بدهد و تمام مسلمین اطاعت کنند و علیه آمریکا و اسرائیل شعار بدهند. این خیلی اهمیت دارد.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: ممکن است کسی بگوید این راهپیمایی ها و شعارها چه فایده ای دارد؟ ما عرض می کنیم خیلی اثر دارد، خیلی فایده دارد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت آن زمانی که در جنگ اُحد بت هُبل را روی شتر گذاشته بودند و آورده بودند، بت پرست ها شعار می دادند: اُعلُ هُبَل اُعلُ هُبَل، داد می زدند و پا به زمین می کوبیدند، دل مسلمانها را خالی کرده بودند. پیغمبر(ص) فرمودند چرا بیکارید!؟ شما هم شعار بدهید، گفتند چه بگوییم؟ فرمود: آنها می گویند اُعلُ هُبَل شما هم بگویید اللهُ اَعلی وَ اَجَلّ؛ مسلمانها هم دست یکدیگر را گرفتند و در مقابل آنها شروع به شعار دادن کردند.

سرافراز اضافه کرد: این راهپیمایی ها؛ این شعارها خیلی مهم است، اینها مصداق تعظیم شعائر الهی است و خداوند متعال فرمود وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب، هرکس شعائر الهی را بزرگ دارد، این کار نشانه‌ تقوای دلهای آنها است.

وی عنوان کرد: درود و رحمت و رضوان واسعۀ پروردگار به روح بلند امام که رمز پیروزی امت اسلام و پیروزی ملت فلسطین را بیان کردند و درود خداوند به شما ملت ایران که راه امام را با همه سختی‌هایش از آغاز تا امروز، مردانه و با مقاومت در برابر همه مشکلات و سختی‌ها طی کردید و امروز با دهان روزه زیر تابش خورشید تابستان به راهپیمائی بر ضد اسرائیل و آمریکا پرداختید.

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: در اندیشه حضرت امام(ره) صهیونیسم حرکتی بر ضد اسلام و مسلمین است و ایشان با نام گذاری روز قدس، جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ اسرائیل فراخواند و فرمودند بر مسلمین واجب است که با هم متحد شوند و این جرثومه فساد را از بیخ و بُن برکنند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت کهنجات سرزمین مقدس فلسطین تنها از راه قیام یکپارچۀ مسلمانان جهان بخصوص کشورهای اسلامی و خاور میانه امکان پذیر است، اما تا زمانی که سران ضعیف‌النفس برخی کشورهای عربی بر سر کار باشند، زمینۀ سقوط صهیونیسم فراهم نمی‌شود.

سرافراز یاداور شد: این روزها بسیاری از شیوخ عرب و سران منطقه به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی چشم بر سال‌های سال اشغال‌گری و قتل‌عام مردم فلسطین بسته‌اند و پیام دوستی و مودت را پنهان و آشکارا برای سران رژیم منحوس صهیونیستی می‌فرستند.

وی اذعان کرد: از طرفی جبهه صهیونیستی در منطقه با به راه انداختن جریان تروریسم تکفیری چندین سال است که تلاش می‌کند نگاه‌ها را از آرمان قدس دور کند تا در سکوت مرگبار مجامع بین المللی زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون بکشد و شهرک‌سازی‌هایش را ادامه دهد.

امام جمعه فولادشهر متذکر شد: ملت‌های منطقه به خوبی می‌دانند که راه ریشه‌کن کردن تروریسم و تحجّر در منطقه در حلّ مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است؛ چراکه علت‌العلل همه مصیبت‌های منطقه غرب آسیا رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: دغدغه‌ای که امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر منطقه و جهان فریاد زده شد و باید توجه داشت که این راهپیمایی عظیم پاسخ به ندای پیامبر رحمت(ص) است که فرمودند مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ هر که فریاد کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.

سرافراز تصریح کرد: این راهپیمایی پاسخ به فریاد آزادی بخش امیرالمؤمنین(ع) است که به هنگام شهادت، وصیت فرمودندکونا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلومِ عَونًا دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.

وی افزود: هرچه زمان می گذرد اهمیت روز قدس بیش از پیش معلوم می شود، و هیچ چیز نمی‌تواند ملت منطقه و پیشتاز آنها ملت بزرگ ایران را از آرمان فلسطین منحرف کند و بنده یقین داریم که آینده از آن ملت های مقاوم همچون ملت فلسطین، لبنان، سوریه و بحرین و یمن و عراق خواهد بود و ننگ و نفرین از آن کسانی است که به وظیفه انسانی و سازمانی خود عمل نمی کنند.

امام جمعه فولادشهر گفت: مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان مد ظله العالی فرمودند رژیم اسرائیل نابود شدنی است. نباید شک کرد که این شجره خبیثه هیچ پایه و پایگاه و استمراری نخواهد داشت و بی شک نابود خواهد شد و شک نباید کرد که حق پیروز خواهد شد و فلسطین به پیکر اسلامی بر خواهد گشت.

وی در ادامه با اشاره به حرکت سپاه پاسدارن و هدف قرار دادن مواضع داعش اظهار کرد: پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی به داعشیان تروریست، به روز قدس امسال طراوت خاصی بخشیده است چراکه جریان‌های تکفیری که در عقبه خود حامیان سعودی و صهیونیستی را پنهان کرده‌اند، با موشک‌های دقیق و پر قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان زمین‌گیر و مرعوب شده‌اند که هنوز گیج و سردرگم اند.

سرافراز عنوان کرد: بی‌شک پیام مهم این اقدام راهبردی و انقلابی به تروریست‌ها و حامیان غربی و عربی آنها این است که بدانند هیچ کجای عالم با جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه نیست و در صورت تکرار اقدامات تروریستی در خاک ایران، پاسخی به مراتب کوبنده تر را دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: هیچ‌گاه ایران در مقابل حملات نیابتی و غیر نیابتی در لاک دفاعی فرو نخواهد رفت و هر گونه گستاخی را با سیلی بسیار محکم پاسخ خواهد داد؛ البته پیام ‌رسا و بلند دیگری نیز شلیک موشک‌های بالستیک سپاه صادر کرد، و آن پاسخی قاطع است به تحریم‌های جدید آمریکا و دنبال‌کنندگان برجام موشکی در داخل که بدانند جمهوری اسلامی با انگیزه بیشتری در جهت تقویت بنیه دفاعی و سامانه موشکی خود تلاش خواهد کرد و همواره ملت ایران ثابت کرده است که جهش‌های اصلی و خیره‌کننده را در شرایط تحریم انجام داده است.

امام جمعه فولادشهر در خصوص سخنان اخیر یکی از مسئولان کشور درباره ولایت گفت: از علما و مراجع عظام تقلید انتظار داریم تا اجازه ندهند این تفسیر به رأی‌ها، برداشت‌های ناروا و نسبت‌های دروغ به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) ادامه پیدا کند؛ چرا که اگر در برابر چنین برداشت‌های ناروایی موضع‌گیری نشود، بیم آن می رود که در آینده کار به جایی برسد که ولایت امیرالمؤمنین(ع) نیز به چالش کشیده شود.

وی متذکر شد: به نظر می رسد می‌خواهند فرصت و جرئت مخالفت و انتقاد را از دلسوزان نظام و انقلاب بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار