حرکت های زیربنایی اتاق اصناف

رسول جهانگیری حرکت های انجام شده اتاق اصناف اصفهان را بیان کرد

حرکت های زیربنایی اتاق اصناف

رسول چهانگیری در همایش تجلیل از اصناف با اعلام اینکه از مهمترین حرکت های زیربنایی اتاق را افزایش روحیه تعامل با دستگاه ها و ادارات مختلف عنوان و اظهار داشت: حضور فعال اتاق در تمام جلسات، افزایش همکاری با دستگاه های دولتی و خصوصی باعث شد که تقابل ها جای خود را به تعامل بدهند و در بسیاری از موارد مشکلات اصناف کاهش و حل شود.
جهانگیری به توافق اخیر مالیاتی اتاق اصناف با اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان اشاره و اظهار داشت: بر اساس این توافق مودیانی که در گروه دوم طبقه بندی می شوند و افرادی از گروه سوم که مشمول توافق ۸ درصدی مالیاتی نمی شوند می توانند از کف توافق ۱۲ درصدی استفاده کرده و مالیات سال ۹۵ خود را قطعی کنند.
وی با اشاره به ظرفیت خوب اصناف در زمینه تولید و اشتغال گفت: در استان اصفهان بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در حال فعالیت هستند و در صورتی که موانع کسب و کار و اشتغال شناسایی رفع شود می توان شاخص های تولید و اشتغال در اصناف را به طرز قابل توجهی افزایش داد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان بزرگترین موانع مشترک اتحادیه ها و واحدهای صنفی را مالیات، بیمه و قوانین کارگری عنوان کرد و افزود: برای ریل گذاری صحیح در مسیر اشتغال و تولید اصناف کمیته اقتصاد مقاومتی در اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تشکیل شده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار