قلعه‌نویی با عشق و علاقه ذوب‌آهن را انتخاب کرده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیر قلعه‌نویی با شناخت کامل از نفرات ذوب‌آهن وارد این باشگاه شده و با عشق و علاقه ذوب‌آهن را انتخاب کرده است.

قلعه‌نویی با عشق و علاقه ذوب‌آهن را انتخاب کرده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیر قلعه‌نویی با شناخت کامل از نفرات ذوب‌آهن وارد این باشگاه شده و با عشق و علاقه ذوب‌آهن را انتخاب کرده است.
علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره پیگری تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان زیر نظر امیر قلعه‌نویی، اظهار داشت: خوشبختانه امیر قلعه‌نویی به عنوان یک مربی شناخته‌شده، با سابقه قهرمانی‌های متعدد در لیگ‌برتر و جام حذفی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد. قلعه‌نویی با شناخت کامل از نفرات ذوب‌آهن وارد این باشگاه شده و با عشق و علاقه ذوب‌آهن را انتخاب کرده است.
وی تصریح کرد: بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی حفظ و جذب شده‌اند و در عین حال در حال مذاکره با سایر گزینه‌های مدنظر وی هستیم. قلعه‌نویی بر نظم و انضباط تیمی تاکید ویژه‌ای دارد و این مشخصه در مجموعه باشگاه ذوب‌آهن به چشم می‌خورد و امیدواریم با وی به نتایج خوبی در مسابقات پیش‌رو دست یابیم.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دستیاران قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: دستیارن قلعه‌نویی در ذوب‌آهن همان مربیان فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز هستند و با وجودی که این تیم نیز به دنبال حفظ مربیان خود بود اما آن‌ها ترجیح دادند با امیر قلعه‌نویی کار کنند.
وی درباره برنامه تمرینی و اردوی آمادگی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: تمرینات خود را در 2 نوبت دنبال می‌کنیم و در نظر داریم اردوی تمرینی خود را در داخل و یا خارج از کشور برگزار کنیم.
شجاعی درباره پیشنهاد بالای مرتضی تبریزی از تیم فوتبال استقلال و تمدید قرارداد خود با باشگاه ذوب‌آهن، بیان کرد: ذوب‌آهن توانایی پرداخت این‌گونه رقم‌های نجومی را به بازیکنان خود ندارد اما مرتضی ذوب‌آهن را مانند خانه خود می‌داند و با عشق و علاقه قرارداد خود را تمدید کرد.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اکثر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم و با اضافه شدن علی حمام و ربیع‌العطایا و چند بازیکن دیگر تیم ما تکمیل می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار