گيتي‌پسند به دنبال دفاع از عنوان قهرماني است

تيم فوتسال گيتي‌پسند در هفتمين سال تأسيس خود به دنبال تكرار قهرماني فصل قبل در ليگ برتر فوتسال است.

گيتي‌پسند به دنبال دفاع از عنوان قهرماني است

تيم فوتسال گيتي‌پسند در هفتمين سال تأسيس خود به دنبال تكرار قهرماني فصل قبل در ليگ برتر فوتسال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه گیتی‌پسند اصفهان همزمان با اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال که سه‌شنبه 6 تیر‌ماه برگزار خواهد شد، 7 ساله می‌شود.

گیتی‌پسند که از ابتدای ورود خود به ورزش در رشته فوتسال سرمایه‌گزاری کرد، موفق شد در طی این 7 سال به عناوین مختلفی دست پیدا کند و پرافتخار‌ترین تیم فوتسال ایران لقب گیرد.

3 عنوان قهرمانی، 3 مقام دومی و یک سومی در لیگ برتر فوتسال از دست‌آورد‌های گیتی‌پسند است؛ هم‌چنین قرمز‌پوشان اصفهانی در آسیا نیز به یک عنوان قهرمانی رسیده‌اند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در این فصل از لیگ برتر فوتسال کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد؛ آن‌ها جنگ سختی نیز در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا دارند و امید است بتوانند بعد از یک سال دوری، این جام را دوباره به ایران برگردانند و به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کنند.

باشگاه گیتی‌پسند در دو رشته پر‌طرفدار دیگر یعنی فوتبال و والیبال نیز سرمایه‌گزاری کرد اما با سیاست‌های غلط به بن بست خورد؛ تیم فوتبال این باشگاه چند سالی در لیگ یک حضور داشت اما هیچ وقت نتوانست به لیگ برتر صعود کند و سپس به لیگ دو سقوط کرد.

تیم والیبال این باشگاه نیز با وجود هزینه‌های بسیار زیاد نتوانست عنوانی را به دست آورد و پنجم شد و بعد از یک سال کار در والیبال، منحل شد تا همچنان توجه مدیران این باشگاه به فوتسال معطوف باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار