اجرای گروه برتر موسیقی فولکلور جهان در بلگراد

گروه نغمه اصفهان در بلگراد با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران به مناسبت عید سعید فطر به اجرای برنامه می پردازد.

اجرای گروه برتر موسیقی فولکلور جهان در بلگراد

گروه نغمه اصفهان در بلگراد با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران به مناسبت عید سعید فطر به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش ایمنا، مسعود اهتمام در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این اجرا که به مناسب عید سعید فطر برگزار می شود ویژه ایرانیان مقیم بلگراد است و مهمتر اینکه اجرای کنسرت نغمه اصفهان در فستیوال بین المللی روز رود دانوب در صربستان از ۵ الی ۱۲ تیرماه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی گروه ما شرکت در فستیوال روز رود دانوب در صربستان بوده که به دعوت شهرداری و بخش فرهنگی شهر نوویساد صربستان دراین رویداد مهم شرکت خواهیم کرد. این فستیوال موسیقی فولکلور کشورهای اروپایی و آسیایی را به نمایش می گذارد.

اهتمام افزود: گروه ما تنها گروه ایرانی و از اصفهان است که برای بار دوم به این کشور سفر می کند. این برنامه به دعوت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ا در شهر بلگراد بمناسبت عید سعید فطر اجرای ویژه ای برای ایرانیان مقیم صربستان و دیپلماتها و سفرای شهر بلگراد برگزار می شود

وی ادامه داد: بعد از این برنامه در شهر ابرنواتس یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی صربستان به اجرای برنامه می پردازیم و در بازگشت از صربستان عازم مسکو پایتخت روسیه خواهیم شد و در انجا نیز برنامه ای خواهیم داشت .

گفتنی است محمد شجاعی نوازنده نی، ابراهیم رضایی نوازنده دف، امید بابک پور نوازنده تار، فریبرز علاقه بند پنوازنده رباب و بم تار، بهنام قاضی نوازنده کمانچه، محمد رضا همدمی خواننده و مسعود اهتمام سنتور و سرپرست گروه، نغمه های اصفهان را در این برنامه همراهی می کنند./


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار