زنگ تئاتر نمایش کودک و نوجوان در فرهنگسرای کوثر نواخته می‌شود

نمایش «آقا قلی حاکم شهر بغلی» به کارگردانی سعید الهیاری در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای کوثر با نواختن زنگ تئاتر کودک و نوجوان توسط استاد غلامرضا خوشحال پور با حضور جمعی از هنرمندان صحنه نمایش به صحنه می‌رود

زنگ تئاتر نمایش کودک و نوجوان در فرهنگسرای کوثر نواخته می‌شود
اصفهان‌امروز: نمایش «آقا قلی حاکم شهر بغلی» به کارگردانی سعید الهیاری در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای کوثر با نواختن زنگ تئاتر کودک و نوجوان توسط استاد غلامرضا خوشحال پور با حضور جمعی از هنرمندان صحنه نمایش به صحنه می‌رود.


حمیدرضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر می‌گوید: این نمایش کودک و نوجوان با تم نمایش‌های ایرانی آیینی و سنتی همراه با گروه فرم به موسیقی شاد است که ماجرای پسر تنبلی است که مادرش تصمیم می‌گیرد او را از خانه بیرون بفرستد تا صاحب‌تجربه و هنر شود. قلی در بیرون از خانه با حوادث مختلفی روبرو شده و پس از تلاش و کوشش از تخت خواب به تخت پادشاهی می‌رسد. او در این راه با حوادث جالب و دیدنی روبرو می‌شود.
عوامل نمایش شامل نویسنده و کارگردان سعید الهیاری، دستیار کارگردان محدثه تیموری، دستیار دوم و روابط عمومی محمد امیری رامشه سرپرست جواد نظری و اکبر خلقی، منشی صحنه حدیث نصیری، مدیر صحنه مینا رستگار طراح پوستر: امین سلیمانی و بازیگران جواد نظری، اکبر خلقی، فرشاد هاشمی، راضیه خسروی، نگار علامه، امین سلمانی و گروه فرم معراج ابطحی، امید موهبت، احمد همتی، محسن خزابی، علیرضا امیدی نسب، عرفان تقی زاده، کسری ابوالفتحی و حسین سوادکوهی هستند.
مدیر فرهنگسرای کوثر در ادامه می‌افزاید: شهرداری منطقه 15 اصفهان، منطقه دوستدار کودک شناخته‌شده و نمایش را در سبد تفریح سالم کودکان و نوجوانان منطقه و شهر قرار داده است و در همین راستا از همه کارگردانان کودک و نوجوان که نمایش‌های نو و خلاق با موضوع کودک و نوجوان طراحی کنند به گرمی استقبال می‌کند؛ خوشبختانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان نسبت به اجرای نمایش کودک و نوجوان. دیدگاه مثبتی دارد.
این نمایش از 8 تا 23 تیرماه در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای کوثر ساعت 20 هر شب اجرا می‌شود که علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای کوثر اصفهان واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار