سپاهان در تلاش برای جذب دو هافبک جدید

با جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان این باشگاه در تلاش است تا جای خالی این بازیکن را با خرید 2 هافبک جدید پر کند. در روزهای گذشته صحبت‌های بسیار زیادی در مورد خرید سرور جباروف و امضای قرارداد با این بازیکن مطرح شده است.

با جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان این باشگاه در تلاش است تا جای خالی این بازیکن را با خرید 2 هافبک جدید پر کند. در روزهای گذشته صحبت‌های بسیار زیادی در مورد خرید سرور جباروف و امضای قرارداد با این بازیکن مطرح شده است. جباروف بازیکن ملی پوش تیم فوتبال ازبکستان فصل گذشته با نظر مثبت علیرضا منصوریان به تیم استقلال اضافه شد، اما محرومیت ناگهانی استقلال از پنجره نقل و انتقالات باعث شد این بازیکن فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکند و با رضایت استقلال نیم فصل را در تیم سپاهان به میدان رفت.این روزها صحبت‌های زیادی در مورد جباروف وجود دارد و پیوستن او به استقلال یا ادامه همکاری با سپاهان به چالشی برای این 2 باشگاه تبدیل شده است.
از طرف دیگر سپاهان نیم نگاهی هم به بازگشت علی کریمی هافبک سابق خودش دارد که در ابتدای لیگ شانزدهم از سپاهان جدا شد و به کرواسی رفت تا فوتبال خودش را در اروپا ادامه دهد. یکی از نقاط ضعف سپاهان که هنوز پوشش داده نشده است حضور یک بازیکن طراح است که بتواند وظیفه بازی سازی را در تیم بر عهده بگیرد. برای پر کردن این جای خالی یکی از گزینه‌ها سرور چپاروف ملی پوش فوتبال ازبکستان است و در صورتی که سپاهانی‌ها نتوانند با این بازیکن به توافق برسند یک بازیکن دیگر جایگزین او خواهد شد.
کرانچار در آخرین تمرین سپاهان از علاقه خود برای استخدام یک بازیکن عراقی در صورت عدم توافق با جباروف گفت و اعلام کرد برای این بازیکن جایگزینی داریم که شاهین ثاقبی است.البته مثل نقل و انتقالات زمستانی گذشته سپاهان در پنجره تابستانی هم پرونده بازگرداندن علی کریمی به اصفهان را باز کرده و امیدوار است هافبک سابق خود را به صورت قرضی یا قطعی از دینامو زاگرب جذب کند.بار قبل تلاش‌های زمستانی سپاهان به ثمر ننشست و این هافبک جوان اصفهانی پس از تنها یک نیم‌فصل سکونشینی و نیمکت‌نشینی در دینامو از حضور در اروپا ناامید نشد و ترجیح داد به این زودی راه بازگشت به فوتبال ایران را در پیش نگیرد.
این بار هم بعید است که تلاش تابستانی سپاهان نتیجه دهد به ویژه که فعل و انفعالات مقطع پایانی فصل گذشته کاملاً به سود کریمی رقم خورد و لژیونر ایرانی پس از انتقال قرضی به لوکوموتیو زاگرب توانست به یکی از مهره‌های ثابت این تیم بدل شود.به واسطه همین درخشش کوتاه‌مدت در لیگ کرواسی بود که کریمی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید. در فصلی که منتهی به جام جهانی است و ملی‌پوشی مثل حاج‌صفی برای تضمین جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی راه یونان را در پیش گرفته و حاضر شده است برای بازی در لیگی اروپایی به دریافت دستمزدی اندک قناعت کند بعید به نظر می‌رسد که کریمی در مسیر عکس گام بردارد.
بازگشت کریمی به اصفهان خیال این تیم را از خط هافبک راحت خواهد کرد و کرانچار با آرامش بیشتری می‌تواند ترکیب تیمش را به درون زمین بفرستد ولی نباید این نکته را هم فراموش کرد که کریمی بازی در اروپا را به عنوان راهی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند و این جذابیت مانع بازگشت او خواهد بود. در این شرایط شاید سپاهان بعد از پر کردن سهمیه‌های داخلی خودش به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر باشد که توانایی بازی در پست هافبک میانی را هم داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار