میزبانی سینما فلسطین اصفهان با ۳۰ فیلم ایرانی و ۴ رویداد فرهنگی

سینما فلسطین اصفهان در سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان میزبان ۳۰ فیلم ایرانی و ۴ رویداد فرهنگی است، فیلم‌هایی با موضوع‌ها و پیام‌های مختلف که تنوع خوبی به جشنواره فیلم کودک داده است.

میزبانی سینما فلسطین اصفهان با ۳۰ فیلم ایرانی و ۴ رویداد فرهنگی

سینما فلسطین اصفهان در سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان میزبان ۳۰ فیلم ایرانی و ۴ رویداد فرهنگی است، فیلم‌هایی با موضوع‌ها و پیام‌های مختلف که تنوع خوبی به جشنواره فیلم کودک داده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سینما فلسطین اصفهان در سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان میزبان 30 فیلم ایرانی و 4 رویداد فرهنگی است. فیلم‌هایی با موضوع‌ها و پیام‌های مختلف که تنوع خوبی به جشنواره فیلم کودک داده است.
فیلم کودک و نوجوان از موضوعاتی است که مغفول مانده و مسئولان امیدوار هستند با اجرای این جشنواره رونق خاصی به خود بگیرد.
در این سینما نیز فیلم‌های مختلفی برگزار می‌شود که شامل، جمعه 9 تیر ماه در سینما فلسطین ساعت 20:15 ، 3 فیلم ایرانی اکران می‌شود که شامل دوئل از محمد رضا خردمندان، پی ژامه راه راه پدر را باد برداز محمد صادقی و نسترن‌های وحشی از رهبر قنبری به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین ساعت 22:30 نیز 3 فیلم ایرانی اکران می‌شود که شامل از امیر داسارگر، سلام از محمد رضا حاجی غلامی و شکلاتی از سهیل موفق به نمایش گذاشته می‌شود.
شنبه 10 تیر ساعت 20:15 نیز 3 فیلم ایرانی به نام های گزارشگر کاری از محمدرضا خردمندان، رویای شیرین از مریم عبدلی و اسکی باز از فریدون نجفی ساعت 22:30 نیز 2 فیلم ایرانی خاطره از رقیه فتحی و قهرمانان کوچک از حسین قناعت اکران می‌شود.
یکشنبه 11 تیر ساعت 18 بزرگداشت مرضیه محجوب است وی طراح عروسک و عروسک‌گردان ایرانی است او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نمایش‌های عروسکی از دانشگاه هنر در سال 1364 است و فعالیتش را در تلویزیون با عروسک‌گردانی مجموعه‌ی «خونه‌ی مادربزرگه» آغاز کرد. وی در حال حاضر عروسک گردان شخصیت پسرخاله در برنامه کلاه قرمزی است.
ساعت 20:15 فیلم های باران آهسته می‌بارد از سعید نجاتی و تابستان قوها از مریم صمدی و همچنین ساعت 22:15 پس کوچه از مهدی زارعی ، قطارهای انتظار از شاهد سلطانی آزاد پل سفید از علی قوی تن اکران می‌شود.
دوشنبه 12 تیر ساعت 18 نکوداشت علی معلم برگزار می شود وی نویسنده، ناشر، منتقد، تهیه‌کننده، کارگردان، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. آخرین کارِ این هنرمند پیش‌تولید فیلم کوروش کبیر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی بود که با درگذشت ناگهانی او ناتمام ماند.
ساعت 20:15 فیلم‌های مشق شیدا از مهرداد حسنی و 21 روز بعد از محمدرضا خردمندان همچنین ساعت 22:30 فیلم‌های آریو والیبال؟ از محمد بخشی و دزد و پری 2 از حسین قناعت اکران می‌شود.
سه شنبه 13 تیر ساعت 18 بزرگداشت رسول صدرعاملی است، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی و از اساتید کارگردانی در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و از اساتید مدرسه ملی سینمای ایران است.
همچنین ساعت 20:30 فیلم‌های صدای نرگس از هادی رهبری و چهل کچل از صادق صادق دقیقی و ساعت 22:30 فیلم‌های دریایی از حسن ملک زاده، بیا با هم بخندیم از جواد قلی زاده و افسانه گل آباد از محمدرضا عباس نژاد اکران می‌شود.
چهارشنبه 14 تیر ساعت 18 نکوداشت کیارستمی با عنوان یک سال بی عباس کیارستمی و اهدای جوایز مسابقه ی فیلمنامه نویسی و مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی انجام می‌شود.
ساعت 20:30 فیلم های بی نام از امیر کرمی و پایان رویاها از محمدعلی طالبی و سااعت 22:30 نیز فیلم‌های بچه و مرد از محمدرضا خردمندان و جوجه پر از فرشاد صالحی و کاتی و ستاره از رضا مجلسی اکران می‌شود.
پنجشنبه 15 تیر ساعت 20:30 فیلم برگزیده بخش نوجوان و ساعت 22:30 فیلم برگزیده بخش کودک اکران می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار