رجب‌زاده: ذوب آهن روی لبه تیغ قرار دارد

پیشکسوت باشگاه ذوب آهن درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی رجب زاده، هافبک اسبق باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره پیشنهاداتی که از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دوران بازیگری خود داشته گفت: همیشه معتقد بودم در جایی که شرایط خوب است، دلیلی برای تغییر آن وجود ندارد، ممکن است بسیاری با نظر من مخالف باشند و بگویند بازیکن در انتخاب تیمش باید تنوع داشته باشد، اما با تمام احترامی که برای هواداران متعصب دو تیم استقلال و پرسپولیس دارم تصمیم گرفتم در دوران فوتبالم در باشگاه ذوب آهن بمانم.

باشگاه پرسپولیس به شکل جدی خواهان جذب من بود

رجب زاده در ادامه گفت: از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم، اما پیشنهاد پرسپولیس جدی‌تر بود و از سال ۷۹، زمانی که علی پروین سرمربی پرسپولیس بود به دنبال جذب من بودند، اما قسمت نشد و در ادامه شرایطم در تیم ذوب آهن خوب بود و در این تیم ماندم. البته من فوتبالم را با باشگاه فجر سپاسی شیراز شروع کردم و مدیون این تیم هستم.

اعتراضات به داوری همیشه وجود داشته است

بازیکن سابق ذوب آهن در ادامه افزود: از روزی که به صورت حرفه‌ای از لیگ آزادگان وارد لیگ برتر شدم، این معضل همیشه وجود داشته است، متاسفانه برخی از مربیان، زمانی که تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، به انتقاد از داوری‌های می‌پردازند. با احترام به دانش فنی تمام مربیان لیگ برتر، اما به نظر من ما خیلی وقت‌ها به دلیل نتیجه نگرفتن‌ بهانه می‌آوریم.
او ادامه داد: قطعا داوری‌های ما و سوت‌هایی که زده می‌شود خیلی مشکل دارد و این موضوع در همه جای دنیا هم وجود دارد، اما ما هم روی این موضوع خیلی حساسیت ایجاد کردیم و این باعث ایجاد استرس و فشار روانی بیشتر روی داوران خواهد شد و در عملکرد منفی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

یحیی گل محمدی موفق‌ترین مربی جوان لیگ برتر است

مهدی رجب زاده درباره موفق‌ترین مربی جوان لیگ برتر در چند سال اخیر گفت: همه مربیان جوانی که در لیگ برتر کار می‌کنند از دوستان من هستند و با هم همبازی بودیم، اما به نظر من به لحاظ نتیجه گیری و عملکرد و حضور مستمر در لیگ قهرمانان، یحیی گل محمدی و در کنارش مجید حسینی موفق بوده اند.

سبک مربیگری سیمئونه را دوست دارم

پیشکسوت فوتبال ایران درباره علاقه اش به مربیگری گفت: من سبگ مربیگری سیمئونه را دوست دارم، او یک کار جدیدی را در فوتبال دنیا به وجود آورده است و منطق را در کنار احساسات در بالاترین سطح در تیمش ایجاد کرده است، چون منطق و احساسات متضاد یکدیگر هستند و این هنری است که هر مربی‌ای نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

ذوب آهن اکنون روی لبه تیغ است

بازیکن سابق باشگاه ذوب آهن در ادامه درباره شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: شرایط ذوب آهن بسیار سخت است و ممکن است در ادامه اتفاقاتی برای این تیم بیفتد که قابل جبران نباشد، ذوب آهن از دوازده هفته ۸ امتیاز گرفته که شرایط بسیار خطرناک و بدی است و این هفته هم بازی حساسی با نساجی دارد که بازی مرگ وزندگی برای این تیم محسوب می‌شود.

بازی با نساجی آخرین فرصت ذوب آهن در نیم فصل اول است

مهدی رجب زاده در ادامه گفت: همه امید تیم ذوب آهن الان عقب نماندن از تیم نساجی است، چون تیم‌های بالاتر از نساجی از نظر امتیازات کسب شده مقداری فاصله گرفته اند و تمام تمرکز تیم ذوب آهن در حال حاضر فقط باید روی کم کردن فاصله اش با نساجی باشد.

بازیکنان خیلی زیادی از ذوب آهن جدا شدند

رجب زاده درباره جدایی تعداد زیادی از بازیکنان ذوب آهن گفت: تمامی بازیکنانی که از ذوب آهن جدا شدند الان در تیم‌های خود بازیکنان تاثیرگذار و مهمی محسوب می‌شوند، به نظر من با در نظر گرفتن شرایط این امکان وجود داشت که تعدادی از این بازیکنان در تیم حفظ شوند تا در شرایط کنونی کمک حال تیم باشند.

قاسم حدادی فر تنهاست و فشار زیادی را تحمل می‌کند

پیشکسوت باشگاه ذوب آهن اصفهان در ادامه تصریح کرد: حدادی فر، کاپیتان تیم و بازیکن محبوب هواداران اکنون در زمین تنها است و فشار روانی و فنی زیادی را تحمل می‌کند، اگر چند بازیکن باتجربه کنار حدادی فر بودند خیلی می‌توانستند به تیم کمک کنند.
او در پایان گفت: هواداران در این شرایط نگران ذوب آهن هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر ذوب آهن از این شرایط عبور کرده و به روز‌های خوبش برگردد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار