آغاز چهارمین دوره مسابقات الکترونیک

چهارمین دوره مسابقات الکترونیک در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسوول برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های فیفا 20، پی ای اس 20، تنیس روی میز، فوتبال دستی، فوتبال سه نفره و بیلیارد به مدت پنج روز تا هجدهم آبان در مجموعه تفریحی و ورزشی پرواز منطقه مرداویج اصفهان برگزار می‌شود.
مهدی دواتگر با بیان‌اینکه این مسابقات فقط در بخش آقایان برگزار می شود گفت: 400 ورزشکار از استان‌های تهران، اصفهان، فارس و بوشهر در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر، اردیبهشت‌ سال آینده به مسابقات بین المللی اربیل عراق اعزام می شوند.
وی افزود: هنوز امکان نام‌نویسی و حضور در این بازی‌ها وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی rezvanigame.com مراجعه کنند.
با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب دو هزار، هشتصد و دویست دواتگر دلار دریافت می‌کنند گفت: احکام قهرمانی، مدال و جوایز نفرات برتر در هر کدام از رشته‌ها در پایان مسابقات، به آنها اهدا می‌شود.
این رقابت‌ها از سال 95 تاکنون به همت این مجموعه و با همکاری معاونت فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران با هدف شور و نشاط اجتماعی و ایجاد اوقات فراغت سالم و فرهنگ صحیح استفاده از بازی‌های رایانه‌ای در استان برگزار شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار