درخواست کارگران معترض خدمات شهری حداکثر تا سه هفته آینده بررسی می‌شود

مدیر کل حوزه شهردار اصفهان گفت: درخواست‌های افراد تجمع کننده در مقابل شهرداری مرکزی اصفهان حداکثر تا سه هفته آینده در جلسه‌‎ای با مسئولان معاونت خدمات شهری بررسی می‌شود.

درخواست کارگران معترض خدمات شهری حداکثر تا سه هفته آینده بررسی می‌شود

مهدی سلطان آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افرادی که روز گذشته در مقابل شهرداری مرکزی اصفهان تجمع کردند، کارگران خدمات شهری و پاکبانان بودند که در جمع آنها حضور یافته و دغدغه‌هایشان را شنیدیم.

وی با اشاره به درخواست‌های افراد تجمع کننده، افزود: بخش مهمی از تقاضای این افراد شکایت از شرکت‌ها بود که حق و حقوق آنها را به درستی پرداخت نمی‌کنند که حتماً این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل حوزه شهردار تصریح کرد: با توجه به افزایش تورم و مشکلات اقتصادی که در سال‌های اخیر ایجاد شده و به واسطه آن فشار سنگینی به کارگران تحمیل و زندگی آنها را با مشکلاتی مواجه کرده، این افراد تقاضای افزایش حقوق و مزایای خود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد درخواست‌ها و دغدغه‌های این افراد حداکثر تا سه هفته آینده در جلسه‌ای با مسئولان معاونت خدمات شهری بررسی و مواردی که به شرکت‌ها مربوط می‌شود، به آنها ارجاع شود تا نظارت جدی‌تری داشته باشند، همچنین بخشی از درخواست‌ها که به شهرداری باز می‌گردد در خصوص میزانی که باید به شرکت‌ها برای حقوق پرداخت کنند، تا آن حدی که قوانین و شرایط اجازه می‌دهد بررسی دقیق شده و تا حد امکان حقوق کارگران پرداخت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار