نماز شکر پس از انتقام سخت

سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد

گروه رویداد| به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آن‌ها انجامید؛ سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد. در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دیروز از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.
جمعی از مردم اصفهان ظهر چهارشنبه به شکرانه موفقیت حمله یگان موشکی نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در خاک عراق، در گلستان شهدای این شهر نماز خواندند. جمعی از اقشار مردم از جمله نظامیان، پاسداران، دانشجویان، کسبه و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند و شماری از آنان پوسترهایی از سردار شهید سلیمانی در دست داشتند. نماز ظهر و عصر دیروز به امامت حجت‌الاسلام رحمت‌ا... صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) و قرارگاه سیدالشهدا (ع) استان اصفهان اقامه شد و پس از نماز شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، از سوی حاضران سر داده شد. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) و قرارگاه سیدالشهدا (ع) استان اصفهان پس از اقامه نماز عصر با بیان اینکه انتقام سختی روی داده است، گفت: این اقدام جای شکر دارد.

حمله بی‌سابقه به پایگاه نظامی آمریکا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد و برخی مواضع دیگر آمریکا در عراق گفت: این‌چنین عملیاتی علیه آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بی‌سابقه بوده است. سردار مجتبی فدا پس از اقامه نماز شکر جمعی از اصفهانی‌ها در گلستان شهدای این شهر افزود: از زمان جنگ جهانی دوم نظیر نداشته است که کشوری این‌چنین بتواند به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کند. او خاطرنشان کرد: حمله به مواضع آمریکایی به برکت توجه به ظرفیت‌های داخلی، جوانان آگاه، هوشمند، دانشمند و خوداتکای کشورمان محقق شد. فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: روحیه خودباوری، ایستادگی، استکبارستیزی، شجاعت، آمادگی و دشمن‌ستیزی به بهترین شکل ممکن از طرف شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافع حرم و عرفه به نیروهای مسلح ایران تزریق شده و بر همین اساس عملیاتی این‌چنین رقم می‌خورد. سردار فدا تأکید کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد و برخی مواضع دیگر آمریکا بخش کوچکی از توانمندی، قابلیت‌ها و امکانات نیروهای مسلح است و اگر آمریکا دست از پا خطا کند انتقامی سخت به دنبال خواهد داشت. او تصریح کرد: وحدت، انسجام، هماهنگی و اتحاد ملی پیام شهدا و از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی است.

پایان دوره «بزن‌در‌رو»

در همین راستا نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی ‌برای ملت ایران ارزش والایی داشت، گفت: مردم به کمتر از حمله موشکی راضی نمی‌شدند. حمیدرضا فولادگر درباره تعبیر رهبر معظم انقلاب از سیلی کوچک سپاه به آمریکا به تسنیم گفت: در ابتدای واقعه عظیمی که رخ داد رهبر معظم انقلاب در پیام خود فرمودند که انتقام سخت گرفته می‌شود و این صحبت مطرح شد که انتقام سخت به چه شکل خواهد بود. اکنون مسئولان مسئله راهبردی را مطرح می‌کنند که همان خروج آمریکا از منطقه است، ارزش شهادت و خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی نباید کمتر از این باشد و به کمتر از این موضوع راضی نمی‌شویم. نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام فقط یک سیلی بود، گفت: اگر آمریکا حرکتی صورت دهد ما اقدامات بعدی را انجام می‌دهیم. آنها نباید فکر کنند که با قاعده بزن‌دررو می‌توانند عمل کنند، شهید سلیمانی آنقدر برای ما ارزش داشت و شهادت او واقعه عظیمی است که خون‌بهای او فقط این سیلی کوچک نیست. او با بیان اینکه این اقدام، آغاز خروج آمریکا از منطقه است، تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم‌های تشییع و بزرگداشت این شهید بزرگوار حجت را بر همه تمام کرد. بی‌نظیرترین اجتماعات در روزهای اخیر در کشور و شهرهای تشییع کننده رقم خورد و به‌نوعی همه‌پرسی و رفراندومی شکل گرفت که مردم طی آن بر گفتمان مقاومت تأکید کردند. فولادگر خاطرنشان کرد: خداوند عنایت خود را شامل حال ما کند، خون شهدای ما همواره منشأ برکت بوده است، این شهید بزرگوار نیز همان‌طور که در زمان حیاتش به امنیت کشور کمک کرد و در جبهه مقاومت در برابر جهان استکبار ایستاد خون او منشأ خیر و اثر خواهد بود، همان‌طور که در این چند روز نیز این موضوع نشان داده شد.

ادامه اقدامات ایران علیه آمریکا

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به عملیات انجام شده از سوی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: در گام نخست پاسخ جنایت آمریکا، رأی مجلس عراق به اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه بود و گام دوم موشک‌باران پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران بود. احمد سالک به ایمنا گفت: آمریکایی‌ها باید منتظر اقدامات دیگری نیز باشند؛ این اقدام ایران به معنای اتمام پاسخ به جنایت آمریکا نیست و قطعا ادامه خواهد داشت. نماینده مردم اصفهان تأکید کرد: زمانی که متجاوزی مانند آمریکا در کشور دیگری طی یک عملیات ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت می‌رساند و تمامی چهره‌های دنیا و سازمان ملل نیز عکس‌العملی در محکومیت این اقدام انجام نمی‌دهند، این حق برای جمهوری اسلامی ایجاد می‌شود که دست به اقدام متقابل بزند. سالک ادامه داد: ما هیچ زمانی اعلام جنگ نکرده‌ایم و همیشه در مقابل دشمنان متجاوز از اندیشه‌های اسلامی خود دفاع کرده‌ایم. اگر دوباره آمریکا دست به هرگونه تحرکی بزند قطعا پاسخی دریافت خواهد کرد. آینده منطقه به سود اسلام در سطح جهان پیش خواهد رفت و اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده‌اند و خواهند دید که ایران با اقتدار و قدرت پیش خواهد رفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار