علوی برای پست وزارت اطلاعات از همه شایسته‌تر است

وزیر اطلاعات دوران اصلاحات با رد شایعات درباره هرگونه گزارش بر ضد وزیر اطلاعات دولت یازدهم، گفت: معتقدم سید محمود علوی از هر گزینه، دیگری برای احراز پست وزارت اطلاعات در کابینه دولت دوازدهم بهتر و شایسته‌تر است.

وزیر اطلاعات دوران اصلاحات با رد شایعات درباره هرگونه گزارش بر ضد وزیر اطلاعات دولت یازدهم، گفت: معتقدم سید محمود علوی از هر گزینه، دیگری برای احراز پست وزارت اطلاعات در کابینه دولت دوازدهم بهتر و شایسته‌تر است.

به گزارش ایرنا، «حجت‌الاسلام علی یونسی» بابیان این مطلب افزود: کسانی که این اخبار و گزارش‌های را منتشر می‌کنند، نه خیر من و نه صلاح آقای علوی را می‌خواهند. دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: دیروز که این اخبار را در برخی رسانه‌ها دیدم، خیلی آن را جدی نگرفتم، زیرا این اخبار آن‌قدر موهوم، سبک و ناشیانه تنظیم‌شده بود که فکر می‌کردم نیاز به تکذیب نباشد؛ اما امروز که این شایعات گسترش پیدا کرد، آن را به‌شدت تکذیب می‌کنم. یونسی اظهار داشت: اعتقاد من، نظر کارشناسی و سیاسی من این است که ابقاء آقای علوی در وزارت اطلاعات از هر گزینه دیگری بهتر است. یونسی با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام علوی واقعاً حامی دولت و رئیس‌جمهوری بوده است، گفت: وی همیشه از گفتمان دکتر روحانی طرفداری کرده است و مصلحت هم این است در پست وزارت اطلاعات تقویت و ابقاء شده و به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: اتفاقاً وقتی معاون اول رئیس‌جمهوری نیز از من نظرخواهی کرد، هم‌نظر خودم و هم‌نظر کسانی که با آن‌ها مشورت کردم را با وی بیان کردم و تأکید کردم که هم‌نظر شخصی من و هم‌نظر آن کارشناسان و مشاوران این است که مصلحت در ابقاء آقای علوی در پست وزارت اطلاعات است. یونسی گفت: این نوع شیطنت‌ها در چهار سال قبل هم زیاد صورت گرفت و برخی تلاش زیادی کردند تا بین من، رفقا و همفکران من، سوءتفاهم ایجاد کنند. وی خاطرنشان کرد: بعضی از افراد که خود را همان زمان هم در جایگاه وزارت اطلاعات می‌دانستند، هنوز هم از دلشان درنیامده است و فکر می‌کنند که من مانع شده‌ام که آن‌ها به وزارت اطلاعات نرسند. دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: آن زمان هم در مورد آن اشخاصی که خیال می‌کردند می‌خواهند وزیر اطلاعات بشوند، من چیزی نگفتم. یونسی تأکید کرد: معتقدم آقای علوی از هر گزینه دیگری برای احراز پست وزارت اطلاعات بهتر است و باید به مجلس برای احراز پست وزارت اطلاعات در کابینه دوازدهم از سوی رئیس‌جمهوری معرفی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار