عدم نصب نرده‌های حفاظتی، مشکل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه گفت: مذاکرات بسیاری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و معاون وزیر ورزش و جوانان انجام داده‌ایم اما متأسفانه تا کنون تاریخ مشخصی را برای آغاز عملیات تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان تعیین نکرده‌اند.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه گفت: مذاکرات بسیاری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و معاون وزیر ورزش و جوانان انجام داده‌ایم اما متأسفانه تا کنون تاریخ مشخصی را برای آغاز عملیات تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان تعیین نکرده‌اند.

احمد سعیدبخش در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد عدم تکمیل بخش‌هایی از ورزشگاه نقش‌جهان در آستانه آغاز لیگ هفدهم اظهار کرد: شرکت فولادمبارکه تمام بودجه‌ای که تعهد داده بود را پرداخت کرده است که این مبلغ نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است. تقویت اسکلت فلزی سقف ورزشگاه، نصب چیلرهای ساختمانVIP ، تأمین چادرها و نصب آنها، ژنراتورهای اضطراری برق، نصب دوربین‌های امنیتی و فیبر نوری بر عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است.

انتقاد از تعلل شرکت توسعه و تجهیز برای تکمیل نقش‌جهان

وی ادامه داد: در این زمینه مذاکرات بسیاری با مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و معاون وزیر ورزش و جوانان انجام داده‌ایم که عنوان کردند این موارد در دست اقدام است اما متأسفانه تا کنون تاریخ مشخصی را برای آغاز کار تعیین نکرده‌اند.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در خصوص مشکلات موجود در ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: یکی از مشکلات بزرگ این ورزشگاه خاک دپو شده پشت ورزشگاه و عدم جابجایی آن است که این موضوع از نظر امنیتی مشکل بزرگی محسوب می‌شود.

وی گفت: این دپوی خاک مشکلات دیگری را هم به وجود آورده و زمانی که باد می‌وزد، وضعیت بدی بر ورزشگاه حاکم می‌شود و امیدوارم استانداری و مقامات امنیتی استان این مشکل را برطرف کنند.

سعیدبخش افزود: خوشبختانه شرایط لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فراهم است. چمن ورزشگاه نیز وضعیت خوبی دارد و تمام صندلی‌ها نصب شده و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد اما بخش‌هایی وجود دارد که از نظر امنیتی مهم هستند و باید تکمیل شوند. ما برای تکمیل این ورزشگاه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم با بودجه‌ای که دولت در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار می‌دهد بتوانند این ورزشگاه را تکمیل کنند.

عدم نصب نرده‌های حفاظتی، مشکل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان

وی در پاسخ به این سوال که آیا طبقه دوم ورزشگاه برای ورود تماشاگران در مسابقات مهم آماده است یا خیر اظهار کرد: طبقه دوم تکمیل و صندلی‌های آن به صورت کامل نصب شده و تنها مشکل این قسمت عدم نصب نرده‌های حفاظتی و امنیتی آن است که انتظار داریم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی این نرده‌ها را نیز نصب کند.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در پاسخ به این سوال که آیا در زمان شروع مسابقات لیگ فوتبال می‌توان عملیات تکمیل ورزشگاه را انجام داد یا انجام مسابقات مانع از روند تکمیل این پروژه می‌شود بیان کرد: به این دلیل که زمان بین برگزاری مسابقات سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان دو هفته است، به اندازه کافی فرصت داریم تا برای تکمیل ورزشگاه اقدام کنیم و فقط روزی که باید مسابقه در این ورزشگاه انجام شود با پیمانکار صحبت می‌کنیم تا عملیات عمرانی را متوقف و پس از انجام بازی دوباره شروع به کار کنند و هیچ مانع خاصی برای انجام این کار وجود ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار