قلعه‌نویی: فردا بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از نظر داوری ظلم زیادی به ذوب‌آهن شده است و مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از نظر داوری ظلم زیادی به ذوب‌آهن شده است و مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت کنم باید چند نکته را بگویم تا همه رسانه‌ها بدانند. با اینکه ارادت خاصی به فریدون اصفهانیان (رییس کمیته داوران) دارم، سی سال است او را می‌شناسم و می‌دانم انسان مخلصی است اما می‌خواهم به دو سوال من پاسخ دهد.

وی ادامه داد: چه کسی قرار است جواب ظلمی که به ذوب‌آهن شد را بدهد؟ معتقدم این اشتباه داوری نبود و ظلم بود. پس از بازی دربی اصفهان، فغانی را تشویق می‌کنند و بازی پخش زنده به او می‌دهند و الان هم می‌خواهند حاج‌ملک داور بازی ذوب‌آهن و فجر سپاسی را تشویق کنند. می‌دانم مشکل، من هستم و گناه ذوب‌آهن این است که پارسال تیم اخلاق لیگ شده است.

قلعه‌نویی افزود: آن برنامه‌ای که با من مشکل دارد می‌داند که طرفش من هستم. پس از بازی با فجر در جام حذفی، مربی تیم در حال سکته کردن است و بازیکنان و کادرفنی استرس دارند اما حاج ملک با خنده زمین را ترک می‌کند. با اصفهانیان صحبت کردم و امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: به دنبال حق هستیم و صحنه‌های دیگری مانند اخراج اسماعیل شریفات و یورگی بوده ولی معتقدم در دربی اصفهان و جام حذفی به ما ظلم شد و همه به دلیل این است که یک طرف قضیه من هستم.

وی تصریح کرد: منتظریم تا حاج ملک هم مانند فغانی تشویق شود تا عدالت رعایت شود! ذوب‌آهن به خاطر من ضربه می‌خورد. در آن برنامه اصلاً به خطا روی دانیال اسماعیلی‌فر اشاره‌ای نشد و بازیکن فجر سپاسی از روی صورت او رد می‌شود اما آن برنامه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌کند و به همین دلیل دانیال را در بازی فردا نخواهیم داشت.

قلعه‌نویی اظهار کرد: یک نمونه دیگر اینکه، اگر من سرمربی ذوب نبودم آن بازیکن برزیلی (کی‌روش استنلی سوارز) بازی می‌کرد و از هفته‌ها قبل مجوز بازی می‌گرفت و وارد میدان می‌شد. بازیکن افغانستانی می‌تواند در لیگ ما بازی کند اما بازیکنی که در برزیل بازی کرده اجازه بازی در ایران را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد دیدار با استقلال خوزستان افزود: بازی سختی داریم و خوشحالیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تفکرش فوتبال است. امیدوارم بعد از ظلمی که به ما شد بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و فردا با کسب سه امتیاز با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شویم.

وی ادامه داد: سه روز قبل از اینکه نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در مورد سوارز به دست باشگاه ذوب‌آهن برسد، به آن برنامه رفته بود و فدراسیون باید کلاهش را بالاتر بگذارد و منتظر رأی کمیته انضباطی باشیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه به نظر او این برنامه آنقدر صاحب نفوذ است که چنین اقداماتی انجام دهد گفت: بله، خیلی صاحب نفوذ است و این موضوع تا چند سال دیگر مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا با مسئولان برنامه‌ای که مدنظر او است برخورد نمی‌شود تصریح کرد: مدیران پشت میزی از این کار می‌ترسند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا تیمش در چند بازی پیروزی را با تساوی عوض کرد، گفت: رشید مظاهری در بازی با نفت خوب کار کرد اما یک گل استثنایی خورد. این بازیکن سه سال است که در اردوی تیم ملی بوده اما به اردوی آخر دعوت نشد و تمرکز خوبی در بازی با نفت آبادان نداشت. گل دومی هم که مظاهری از سیاه‌جامگان دریافت کرد جزء گل‌های استثنایی بود. داریم به بازیکنان یاد می‌دهیم که بعد از زدن گل برتری به حریفان به دنبال گل‌های بیشتری باشند.

وی در مورد فوتبال اصفهان و نتایج ضعیف سپاهان و ذوب‌آهن افزود: نتایج ذوب‌آهن در لیگ بد نیست و با توجه به اتفاقاتی که برای ما افتاده، از مصدومیت بازیکنان گرفته تا ظلم‌هایی که به ما شده است، شرایط بدی نداریم. انشاالله سپاهان هم بهتر می‌شود و دو تیم تلاش می‌کنند به روزهای اوج خود برگردند. بازیکنان مصدوم کم کم به ما اضافه می‌شوند و همه ارکان باشگاه تلاش می‌کنند تا به شرایط ایده آل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: به عنوان مثال در هفته اول قاسم حدادی‌فر و محمدرضا حسینی را از دست دادیم و هفته‌ها طول می‌کشد تا حسینی به شرایط ما نزدیک شود. ربیع عطایا را هم به خاطر مصدومیت نداشتیم و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر تمام بازیکنان خود را در تیم داشته باشیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه احتمال دارد استقلال و نفت از آسیا کنار گذاشته شوند و آیا ذوب‌آهن آمادگی بازی کردن در لیگ قهرمانان را دارد یا خیر اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و این دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. تجربه به من می‌گوید بازی کردن در آسیا راحت‌تر از لیگ برتر است، چراکه در آسیا بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و امکانات کشورهایی مانند قطر و امارات روی بهبود عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد. ضمن اینکه، جا دارد به برانکو تبریک بگویم که برد شیرینی در آسیا برای کشورمان کسب کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار